Na verschillende pogingen om een videokaart te installeren ging de pc volledig onderuit en kreeg ik de volgende foutmelding:
STOP: C000026C (kan Apparaatstuurprogramma niet laden) system root\system\drivers\S3mini.sys
fout status was 0xc0000005
Deze foutmelding krijg ik in het blauwe opstartscherm.
IK had een nieuwe Videokaart nodig omdat na het vervangen van een monitor de kaart los bleek te zitten en is verschoven terwijl de machine aan stond. De kaart is waarschijnlijk niet beschadigd maar het AGP slot wel, die doet nix meer. Dus had ik een PCI kaart nodig.
het gaat hier om een:
P3 866
256 MB SD RAM
Win NT WS 4.0 SP6
3com 9c905c-tx-m NIC
Chaintec CT-6AJA4 moederbord
oude kaart: Nvidia Riva TNT2 32 Mb
nieuwe kaart: S3trio 64 PCI
een andere machine is geen optie want die zijn er niet. Ook weet ik zeker dat ik alleen Win NT drivers heb gebruikt. ook opnieuw installeren is een ALLERLAATSTE red middel.
STOP: C000026C (kan Apparaatstuurprogramma niet laden) system root\system\drivers\S3mini.sys
fout status was 0xc0000005
Deze foutmelding krijg ik in het blauwe opstartscherm.
IK had een nieuwe Videokaart nodig omdat na het vervangen van een monitor de kaart los bleek te zitten en is verschoven terwijl de machine aan stond. De kaart is waarschijnlijk niet beschadigd maar het AGP slot wel, die doet nix meer. Dus had ik een PCI kaart nodig.
het gaat hier om een:
P3 866
256 MB SD RAM
Win NT WS 4.0 SP6
3com 9c905c-tx-m NIC
Chaintec CT-6AJA4 moederbord
oude kaart: Nvidia Riva TNT2 32 Mb
nieuwe kaart: S3trio 64 PCI
een andere machine is geen optie want die zijn er niet. Ook weet ik zeker dat ik alleen Win NT drivers heb gebruikt. ook opnieuw installeren is een ALLERLAATSTE red middel.