Heb zojuist de film The Italian Job gezien. Waarin een groep dieven 35 miljoen dollar aan goud steelt. Als ze bepreken wat ze met het geld gaan doen zegt een van de dieven (gespeeld door Seth Green) dat hij een NAD T77 versterker wil gaan kopen. Ook noemt hij een stel boxen waarvan ik de naam niet meer weet.
Dus ik thuis direct kijken welke NAD versterker de acteur bedoelde. Helaas er bestaat geen NAD T77. Heb ik het misschien verkeerd verstaan of staat die versterker niet op de site? Ik ben erg benieuwd naar de specs en de prijs van dat ding.
Mocht iemand weten welke boxen de acteur noemt dan wil ik dat ook graag weten.
Kom nou niet met opmerkingen zoals: "Het is maar fictie." Het gebeurt zeer regelmatig in Hollywood films dat de film producten gebruikt die wij als consumenten kunnen kopen.
Dus ik thuis direct kijken welke NAD versterker de acteur bedoelde. Helaas er bestaat geen NAD T77. Heb ik het misschien verkeerd verstaan of staat die versterker niet op de site? Ik ben erg benieuwd naar de specs en de prijs van dat ding.
Mocht iemand weten welke boxen de acteur noemt dan wil ik dat ook graag weten.
Kom nou niet met opmerkingen zoals: "Het is maar fictie." Het gebeurt zeer regelmatig in Hollywood films dat de film producten gebruikt die wij als consumenten kunnen kopen.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 62616 op 09-09-2003 02:59 ]