ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
a) Licht eens toe wat je in godesnaam wil want hier is geen touw aan vast te knopen.
b) Code zou enorm daarbij helpen.
c) Ik vermoed subtiel dat je naar de functie memcpy op zoek bent.
b) Code zou enorm daarbij helpen.
c) Ik vermoed subtiel dat je naar de functie memcpy op zoek bent.
Nee, hij wil een 'deep copy' van alle elementen in een lijst. Als ik het goed lees.
Edit: dus zonder voor elk element 'memcpy' handmatig aan te roepen enzo, idd
Edit: dus zonder voor elk element 'memcpy' handmatig aan te roepen enzo, idd
[ Voor 34% gewijzigd door Wilke op 09-09-2003 01:31 ]
Als je 50 losse elementen hebt gealloceerd in 50 losse pointers heb je idd 50 kopieerslagen nodig om 50 kopieen te maken.... maar gelukkig ben ik niet de enige die er niets van snapt
1 Wrap die lijsten in een object.
2 Voor de klasse van dat object overload je de copy constructor en de asignment operator. Zorg dat die de elementen waar ze naar wijzen ook kopieren.
3 Klaar.
Hint 1 : Alleen als de klasses geen pointers of references bevatten kun je een meberwise copy doen.
Hint 2 : Kijk uit voor self assignement.
2 Voor de klasse van dat object overload je de copy constructor en de asignment operator. Zorg dat die de elementen waar ze naar wijzen ook kopieren.
3 Klaar.
Hint 1 : Alleen als de klasses geen pointers of references bevatten kun je een meberwise copy doen.
Hint 2 : Kijk uit voor self assignement.
Je wilt dus geen kopie maken van de pointer, maar van de objecten waar de pointer naar toe wijst.Hi, moet een copy maken van een pointer... maar niet van het geheugen adres maar van alle waardes enzo...
Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.
Verwijderd
Voor zover ik het begrijp wil je gewoon een boompje maken die een exacte kopie is van je originele boom ?
Dan zal je toch elk "bladje" van de boom moeten aflopen om een kopie te nemen, anders blijf je met de pointers zitten naar je originele waarde, normaal gezien kan je recursief werken (als ik snap wat je bedoeld ten minste) en zal het niet zolang duren voor het schrijven
Dan zal je toch elk "bladje" van de boom moeten aflopen om een kopie te nemen, anders blijf je met de pointers zitten naar je originele waarde, normaal gezien kan je recursief werken (als ik snap wat je bedoeld ten minste) en zal het niet zolang duren voor het schrijven
Als je een linked list wil editen hoef je toch alleen de nodes die om degene die je weg haalt zitten te weten?
Hoe haal jij uit die beschrijving dat het een linked list is?Als je een linked list wil editen hoef je toch alleen de nodes die om degene die je weg haalt zitten te weten?
Dit topic gaat in ieder geval nergens heen: van 5 reagerende mensen interpreteert iedereen het probleem anders. Deze quiz 'raad-het-probleem' gaat dus dicht, en Lord_T mag een voorstel voor een eventueel beter topic even aan mij mailen voordat ie 'm opent.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()