Toon posts:

Paint Shop Pro en mn Wacom...

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst een graphire 2 wacom gekocht, en er al een beetje mee zitten kloten, maar volgens mij support psp8 die pressure rotzooi niet. Ik heb de checkbox van "Disable pressure support for puck-type pointing devices" al uitgevinkt, maar nog steeds wilt psp geen pressure doen. Is het een bugje, of is er meer dat ik moet doen.

De search @ gOt en de help file van psps zelf kwamen niet met een oplossing op te proppen.

TIA

Verwijderd

Topicstarter
Iemand enig idee ?

Verwijderd

Heb je het ook wel aanstaan onder de eigenschappen van de gebruikte brush? Aangezien een plaatje meer zegt dan duizend woorden:
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/r.baar1/psp.jpg

Dit is wel onder PSP7, ik heb nog niet met 8 gewerkt, maar ik denk niet dat het erg veranderd zal zijn.

Verwijderd

Hmm, ik dacht dat PSP wel pressure stuff ondersteunde, maar gebruik het zelf niet.

Heb er in photoshop ook ooit last van trouwens, program restart helpt dan. Heb je drivers al eens opnieuw geinstalleerd? Instellingen nagelopen? Zit er bij de brushinstellingen geen pressure instellingen? Bord loskopelen en aankoppelen helpt niet?

Verwijderd

Topicstarter
Spiderweb, nu wil ik niet al te retarded overkomen, maar hoe kom ik bij de eigenschappen van de gebruikte brush ?

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-08 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

Als je de brush hebt geselecteerd als tool, komt rechtsonder in beeld de bar 'tool options' te staan. Als je daar met je muis over gaat, dan expand hij, en het 2e tabje is het gedeelte zoals Spiderweb het hierboven post :)

Zelf wat meer onderzoek/vooruitstrevendheid kan bij zo'n programma geen kwaad he ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Remy op 18-09-2003 00:10 ]

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

Topicstarter
hmmm... ja die tool stuff... die heb ik boven in mn beeld staan, waar je brush grootte etc kan aanpassen, amar die tab krijg ik niet te voor schijn hoor

Verwijderd

Topicstarter
Ok ppl, thx voor de help, ik moest alleen maar ff op f11 drukke :P

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

:P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.