Toon posts:

A7V + 800 TBird + FSB115 = boem?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb wat zitten spelen met de fsb snelheid en het lijkt erop dat dat niet helemaal goed ging toen ik 115 MHz instelde. Nu doet het systeem helemaal niks meer.
Ik heb daarvoor ook 125 geprobeerd en toen weigerde ie gewoon en startte de bios de volgende keer keurig netjes in safe mode. Maar bij 125 draait de PCI bus op 1/4 dus 31. Maar bij 115 op 38. Dus nu vraag ik me af wat is nou kapot is. Moederbord of CPU? Heeft iemand anders dit ook gehad?

• Frenzy
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-12-2025
sukkel whahahhah!

Verwijderd

ga er maar vanuit dat je mobo en/of een ander component (misschien meerdere) het begeven heeft, een Athlon800 kan de 920MHz makkelijk hebben maar dat geldt niet voor de rest van het systeem.

Je had gewoon je t-birdje moeten inkleuren (potlootstreepjes dus) maar dat is altijd makkelijk gezegd achteraf!

• ElemenTAL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-07-2025

ElemenTAL

Tweaking the elements

Als je tweakers.net een beetje bij houdt dan zou je moeten weten dat de huidige AMD mobo's geen geweldige fsb overclockers zijn.

Het enigste wat er bij AMD op zit is THE ULTIMATE OVERCLOCKING TOOL namelijk het POTLOOD.

Nuff Said

Verwijderd

Topicstarter
thanks,

dan ga ik ook maar meteen die veel gavere KT7 kopen met RAID en meer PCI en een ISA (voor de ouwe shit kaartjes) ... en een potloodje.

PS: hey Frenzy, niet te bijdehand he? en bedankt voor het bier.