Asus K8V Deluxe / AMD 3000+ 64bit / Kingston 2x256 pc3200 / Ati Radeon 9700 Pro / IIyama 19" A902MT Vision Master Pro 451 / Maxtor 40Gb & Western Digital 80Gb / Lite-On 16x10x32 / SBLive 1024
Ik denk eerder een te nieuw OS met ontzettend fout geschreven software. Hij probeert een integer getal door 0 te delen, en dakannie. Een nette programmeur checked bij getallen van buitenaf eerst of het niet 0 is voor dat ie deelt. Deze blijkbaar niet ;
(Dit is mijn gok. Probleem kan aan vanalles liggen, en afhankelijk zijn van de stand van de maan)
(Dit is mijn gok. Probleem kan aan vanalles liggen, en afhankelijk zijn van de stand van de maan)
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Wat een nerd dan
Asus K8V Deluxe / AMD 3000+ 64bit / Kingston 2x256 pc3200 / Ati Radeon 9700 Pro / IIyama 19" A902MT Vision Master Pro 451 / Maxtor 40Gb & Western Digital 80Gb / Lite-On 16x10x32 / SBLive 1024
Het kan ook nog wel eens een probleempje zijn met een driver of het aanroepen van hardware (dat niet meer rechtstreeks kan onder XP ipv DOS). Zie ook Google groups:
Maar hier op GoT zoeken levert misschien een betere tip op: Dos programma onder XP werkt nietI used to have this problem every 2-3 minutes! After much research and testing, I discovered additional information on this at MS' site. Basically, it is caused by poorly written VIDEO drivers. I checked out the version of my video driver and lo and behold, it was ver 1.0! Dumped the video board, dumped the drivers and no more Divide by Zero problems
offtopic:
Swat is best wel een spelletje (
), dus SA --> SPD + een kleine titeledit (typo er uit, foutmelding afgemaakt, spelnaam in titel)
Zoeken gaat trouwens ook beter zonder de typo
Swat is best wel een spelletje (
Zoeken gaat trouwens ook beter zonder de typo
[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 09-09-2003 09:43 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)