Who the fuck is General Failure? And why is he reading my harddisk?
Volgens mij gaat je dit toch echt niet lukken. Aangezien je IDE moet communiceren met je moederboard. Dus het eenvoudigste is dan toch een 5.1 soundkaart aanschaffen (Audigy2 is daarvoor goed genoeg) en een videokaart met TV-out.
Jij bent zeker de leukste thuis of heb je echt geen enkel idee hoe een ide controller werkt?
ik denk dat je vraag beter in dit forum geopend kan worden : Audio, Video & HiFi Forum
maar wat ook een mooie oplossing voor je probleem kan zijn is het volgende :

te koop bij conrad voor : 59,95 EUR
staat bij www.conrad.nl
en dan staat hier nog : AV FAQ; Veelgestelde vragen
AUD FAQ; Veelgestelde vragen
maar wat ook een mooie oplossing voor je probleem kan zijn is het volgende :
te koop bij conrad voor : 59,95 EUR
staat bij www.conrad.nl
en dan staat hier nog : AV FAQ; Veelgestelde vragen
AUD FAQ; Veelgestelde vragen
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Wat jij eigenlijk wilt is zeg maar een stand alone DVD speler.
die kun je dus of zelf proberen te bouwen of anders gewoon kopen in de winkel
die kun je dus of zelf proberen te bouwen of anders gewoon kopen in de winkel
euhmm sorry nee duskwiebus schreef op 08 September 2003 @ 23:12:
Jij bent zeker de leukste thuis of heb je echt geen enkel idee hoe een ide controller werkt?
enne
Talin,in die AUD FAQ; Veelgestelde vragen die je meepostte staat
Als je surround geluid wil uit de PC, geniet het wel de voorkeur om het met een digitale kabel aan te sluiten, de versterker kan er dan 5.1 DD/DTS geluid van maken, prologic uitfilteren, gewoon stereo weergeven of een effectje eroverheen gooien (dat verschilt per versterker).
nu heb ik een creative live 5.1, en al eerder het idee gehad om mijn digitaal uit op mijn versterker aan te sluiten,maar dan krijg ik er maar 3 kanalen geluid uit.
Heeft iemand daar ervaring mee ?
Als je surround geluid wil uit de PC, geniet het wel de voorkeur om het met een digitale kabel aan te sluiten, de versterker kan er dan 5.1 DD/DTS geluid van maken, prologic uitfilteren, gewoon stereo weergeven of een effectje eroverheen gooien (dat verschilt per versterker).
nu heb ik een creative live 5.1, en al eerder het idee gehad om mijn digitaal uit op mijn versterker aan te sluiten,maar dan krijg ik er maar 3 kanalen geluid uit.
Heeft iemand daar ervaring mee ?
Pagina: 1