Goede avond mensen
,
Jos had toch weer een leuk ideetje mensen. Het idee kwam in me op toen ik op laupro een IA vond met gimmicks, waarbij ook zogenaamde tirefly's te koop zijn. De dingen kosten 5 euro per stuk (de RGB uitgezonderd op 7,5 euro) en moeten op een fiets/auto/motor/skelter wiel gemonteerd worden. Het idee is dat wanneer het wiel draait, de TireFly's automatisch gaan flitsen. Toch best een cool effectje geloof ik
. Nu bedacht ik mij, dat meneer agent dit niet zo leuk zal gaan vinden. Ik heb al een leuk CCFL'tje onder mijn scooter. Maarja, die kan ik netjes in/uitschakelen als er gevaar dreigt (in dit geval is de politie dan 'het gevaar'). Wanneer ik die Fly's monteer zal ik moeten stoppen om ze uit te doen. Niet bepaald handig.
Nu zat Jos even te denken en kwam tot de conclusie dat hij zelf aan de slag moest met electronica. Altijd leuk en gezellig met een projectje
. Dus ik begon een plannetje te maken en al snel kwam ik erachter dat het maken van sleepcontacten op mijn scooterwieltjes niet zo makkelijk ging. Vooral niet bij het achterwiel. Dat is dus geschrapt.
Nu moeten jullie mij helpen, dan vormen we samen een superbreinwerk
. Hebben jullie een beter plan voor het oplossen van dit (soort van) probleem? Ik zat te denken aan een afstandbediening. Maar ik kon op Velleman alleen maar HUGE printplaten vinden met recievers erop. Dat gaat niet zo makkelijk in een velgje.
Help!
Jos had toch weer een leuk ideetje mensen. Het idee kwam in me op toen ik op laupro een IA vond met gimmicks, waarbij ook zogenaamde tirefly's te koop zijn. De dingen kosten 5 euro per stuk (de RGB uitgezonderd op 7,5 euro) en moeten op een fiets/auto/motor/skelter wiel gemonteerd worden. Het idee is dat wanneer het wiel draait, de TireFly's automatisch gaan flitsen. Toch best een cool effectje geloof ik
Nu zat Jos even te denken en kwam tot de conclusie dat hij zelf aan de slag moest met electronica. Altijd leuk en gezellig met een projectje
Nu moeten jullie mij helpen, dan vormen we samen een superbreinwerk
Help!