Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[EL] Alternatieve TireFly's

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• Josh
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-12-2021

Josh

A Cloggy in Norway

Topicstarter
Goede avond mensen :z,

Jos had toch weer een leuk ideetje mensen. Het idee kwam in me op toen ik op laupro een IA vond met gimmicks, waarbij ook zogenaamde tirefly's te koop zijn. De dingen kosten 5 euro per stuk (de RGB uitgezonderd op 7,5 euro) en moeten op een fiets/auto/motor/skelter wiel gemonteerd worden. Het idee is dat wanneer het wiel draait, de TireFly's automatisch gaan flitsen. Toch best een cool effectje geloof ik 8). Nu bedacht ik mij, dat meneer agent dit niet zo leuk zal gaan vinden. Ik heb al een leuk CCFL'tje onder mijn scooter. Maarja, die kan ik netjes in/uitschakelen als er gevaar dreigt (in dit geval is de politie dan 'het gevaar'). Wanneer ik die Fly's monteer zal ik moeten stoppen om ze uit te doen. Niet bepaald handig.

Nu zat Jos even te denken en kwam tot de conclusie dat hij zelf aan de slag moest met electronica. Altijd leuk en gezellig met een projectje ;). Dus ik begon een plannetje te maken en al snel kwam ik erachter dat het maken van sleepcontacten op mijn scooterwieltjes niet zo makkelijk ging. Vooral niet bij het achterwiel. Dat is dus geschrapt.

Nu moeten jullie mij helpen, dan vormen we samen een superbreinwerk ;). Hebben jullie een beter plan voor het oplossen van dit (soort van) probleem? Ik zat te denken aan een afstandbediening. Maar ik kon op Velleman alleen maar HUGE printplaten vinden met recievers erop. Dat gaat niet zo makkelijk in een velgje.

Help! :X :? :P

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Euhm.. die dingen zijn illegaal (tenzij je ze gebruikt bij een show ofzo).. waarom moet je ze nou gebruiken en dan vragen of wij een oplossing kunnen vinden voor het illegaal gebruiken van die dingen.

[/moraalridder]

Het enige wat ik kan bedenken is dat die dingen uitgaan als je niet rijd, maar da's alles (een veertje met een klein gewichtje die naar buiten buigt als je rijd en dan contact maakt ;)).

O ja... verders heeft dit niks te maken met computers

/kansloos :z

[ Voor 11% gewijzigd door Tentacle1 op 08-09-2003 22:51 ]

System specs

Verwijderd

Idd dit heeft weinig te maken met computers. Maarja.

Als dat ding alleen maar stopt als je stilstaat kun je er toch gewoon een schakelaar tussen zetten. dan kan je hem ook uit zetten als je rijd.

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:54

DinX

Motormuis

Verwijderd schreef op 08 september 2003 @ 22:55:
Idd dit heeft weinig te maken met computers. Maarja.

Als dat ding alleen maar stopt als je stilstaat kun je er toch gewoon een schakelaar tussen zetten. dan kan je hem ook uit zetten als je rijd.
Beetje lastig als die dingen aan je wiel zitten hè :p
Zo'n tirefly moet toch een beetje klein blijven, niet ?

[ Voor 8% gewijzigd door DinX op 08-09-2003 22:56 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Verwijderd

Nu bedacht ik mij, dat meneer agent dit niet zo leuk zal gaan vinden.
Afbeeldingslocatie: http://www.eteamz.com/ncyfl/images/cop.gif

Niet alleen dat, het is ook niet bevordelijk voor de verkeerveiligheid en heeft niks met computers te maken. -> Moderatiepolicy CME

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2003 23:08 ]

Dit topic is gesloten.