Ik heb net een nieuw systeem en ik heb er Winxp (pro) (niet legaal
) op geïnstalleerd, maar ik heb niets anders dan problemen. Op 1 of andere manier slikt hij echt nix voor mijn idee. Ik probeer om het probleem kort weer te geven:
1e install (winxp)
Probleem partities maken met PartitionMagic
2e poging:
Problemen met ADSL Alcatel modem niet weten op te lossen. dus:
3e Poging (nu) :
Windows + SP1 en alle updates
Als het goed is alle drivers up-to-date incl: driver videokaart + Alcatel probleem ook opgelost door nieuwe driver.
Maar nog steeds krijg ik nogsteeds veel foutmeldingen en blauwe schermen een kleine opsomming:
BSOD meldingen (blauwe schermen *zucht*):
0x00000024
0x000000A > IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
En meerdere keren:
0x0000007e > Fysieke geheugendump
0x0000008e > ATI2dvag.dll
0x000000D1 > atapi.sys
En alle foutmeldingen komen vrijwel altijd op een onverwachts moment en zonder aanzienlijke reden .
Ik heb van alle foutmeldingen nagetrokken en geen van de redenen komt me bekend voor ! Van ATI2dvag.dll heb ik idd videokaartdriver vernieuwd > resultaat: HELPT NIET !
WEET IEMAND WAT MIJN PROBLEEM KAN ZIJN WANT IK BEGIN ECHT MOEDELOOS TE WORDEN !!!!
Systeem:
AMD 2600 +
512mb DDRAM
ATI Radeon 9200
Mobo: A7N8X-X
1e install (winxp)
Probleem partities maken met PartitionMagic
2e poging:
Problemen met ADSL Alcatel modem niet weten op te lossen. dus:
3e Poging (nu) :
Windows + SP1 en alle updates
Als het goed is alle drivers up-to-date incl: driver videokaart + Alcatel probleem ook opgelost door nieuwe driver.
Maar nog steeds krijg ik nogsteeds veel foutmeldingen en blauwe schermen een kleine opsomming:
BSOD meldingen (blauwe schermen *zucht*):
0x00000024
0x000000A > IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
En meerdere keren:
0x0000007e > Fysieke geheugendump
0x0000008e > ATI2dvag.dll
0x000000D1 > atapi.sys
En alle foutmeldingen komen vrijwel altijd op een onverwachts moment en zonder aanzienlijke reden .
Ik heb van alle foutmeldingen nagetrokken en geen van de redenen komt me bekend voor ! Van ATI2dvag.dll heb ik idd videokaartdriver vernieuwd > resultaat: HELPT NIET !
WEET IEMAND WAT MIJN PROBLEEM KAN ZIJN WANT IK BEGIN ECHT MOEDELOOS TE WORDEN !!!!
Systeem:
AMD 2600 +
512mb DDRAM
ATI Radeon 9200
Mobo: A7N8X-X
[ Voor 5% gewijzigd door Bertuss op 10-09-2003 17:40 ]