Mohaa dedicated server

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:04

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Topicstarter
Ik probeer met Mohaa (medal of honor) een dedicated server (versie: 1.00) te starten. De server loopt door tot het volgende moment.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
------ Server Initialization ------
Server: dm/mohdm3
^~^~^ Box data is corrupted for 'models/human/allied_pilot/allied_pilot.skd'
^~^~^ Morph targets data is corrupted for 'models/human/allied_pilot/allied_pilot.skd'
^~^~^ Add the following line to the *_precache.scr map script:
cache models/miscobj/bottle_wine.tik
------ Server Initialization Complete ------  3.11 seconds
^~^~^ Add the following line to the *_precache.scr map script:
cache models/fx/dummy.tik
execing banned.cfg
Hitch warning: 3150 msec frame time
Hitch warning: 859 msec frame time

Een goede server.cfg heb ik van het internet gehaald en de server is ook zichtbaar op het internet (gamespy). Bij het joinen van de server krijg je de melding na een tijdje (connection timed out). Thuis heb ik wel een 3d grafische kaart in mijn systeem zitten en daar gaat die eerst snel ff de 3d-mode in en komt die daarna weer terug op de desktop. Ik krijg dan ook een veel langere lijst. Weet iemand of voor een server (dedicated) de grafische 3dkaart een verplichting is? Ik zou aannemen dat het ook zonder moet kunnen, maar dat is niet het geval.

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-05 09:20

PowerSp00n

There is no spoon

Erhnam schreef op 08 September 2003 @ 21:07:
Ik probeer met Mohaa (medal of honor) een dedicated server (versie: 1.00) te starten. De server loopt door tot het volgende moment.

code:
1
...

Een goede server.cfg heb ik van het internet gehaald en de server is ook zichtbaar op het internet (gamespy). Bij het joinen van de server krijg je de melding na een tijdje (connection timed out). Thuis heb ik wel een 3d grafische kaart in mijn systeem zitten en daar gaat die eerst snel ff de 3d-mode in en komt die daarna weer terug op de desktop. Ik krijg dan ook een veel langere lijst. Weet iemand of voor een server (dedicated) de grafische 3dkaart een verplichting is? Ik zou aannemen dat het ook zonder moet kunnen, maar dat is niet het geval.
Bij een linux dedicated server in ieder geval niet, ik neem aan bij andere OS'es ook niet. Weet je trouwens bijv. wel zeker dat de files goed zijn (ff opnieuw installeren?).

[ Voor 24% gewijzigd door PowerSp00n op 08-09-2003 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam

Erhnam

Topicstarter
PowerSp00n schreef op 08 september 2003 @ 21:21:
[...]

Bij een linux dedicated server in ieder geval niet, ik neem aan bij andere OS'es ook niet. Weet je trouwens bijv. wel zeker dat de files goed zijn (ff opnieuw installeren?).
Ik doe het onder windows. De klant wil perse v1.00 (waarom vraag mij ook niet), maar hij betaald er dan dus ook dik voor omdat ik het geheel alleen onder windows kan laten draaien. Of is er toevallig ook een v.1.00 voor Linux beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51644

zoals ik het bekijk lijkt het me gewoon dat er een paar files corrupt zijn, heb je al geprobeerd hem compleet opnieuw te installeren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam

Erhnam

Topicstarter
Anoniem: 51644 schreef op 09 September 2003 @ 11:25:
zoals ik het bekijk lijkt het me gewoon dat er een paar files corrupt zijn, heb je al geprobeerd hem compleet opnieuw te installeren :?
Yopz maar hij blijft gewoon gek doen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-04 12:08
ze hebben hem niet voor niets gepatchd heh, mischien is het incompatible met de 'nieuwe' OS of hardware
Pagina: 1