Toon posts:

Colin mcrae rally 2.0 werkt niet.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dit spel laats gekocht maar ik krijg hem maar niet aan de praat.
Waneer ik het spel opstrat krijg ik meteen het bekende scherm met "sluiten details".

Toen heb ik de patch geinstaleer cmr2Patch109.zip die op de site staat on colin mc rally platinum>PSX>patche 8)7 . Onder pc en the best sheller staan er geen patchen :?.

Na dat ik de patch heb geinstaleerd start ik het spel op en krijg ik deze melding "worng disc intserted". Ja de juiste cdrom zit er wel in en ik geloof er niet in dat intertoys illigalen spellen verkopen.
Waneer ik hem opstart via *\Colin McRae Rally 2\CMR2Network.exe krijg ik de zelfde foutmelding die ik ook ik het beging krijg (DIe met sluiten en details).

Toen dacht ik ik ga wel een nocd crack instaleren van het i-net, maar dat hielpt niet. Want dan krijg ik weer de melding met details en sluiten."worng disc intserted"

Wat ik geprobeerdt heb,
Nieuwe win instal
Andere display drivers.
Op me andere pc geprobeert en daar doet die het wel, waneer ik daar de patch instaleer krijg ik ook de melding.

Me spec,
Win98
pentium 3 Tualatin
Radeon 8500 met de omega 3.6 drivers
Vortex 2 geluid kaart met de version 4.06.2048 drivers.
Direcxt 9
(Ik gebruik geen virusscanner/firewall.)
Asus TUSL 2-c met de 5.02.1002 intel chipset driver.

PC waar die wel op doet,
win98,
pentium 3 coppermine,
geforce 2mx
soundblaster live 5.1
Direcxt 8.1
Aopen ax6b I440BX.

Het spel, "The games collection Colin mcrae rally 2.0" Dus niet de platinum versie, dat zal wel de wrong disc inserted verklaren.

Aan antwoorden zo als hij doet het hier wel op een radeon 8500 met .. driver heb ik heel veel aan.

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Verwijderd

Topicstarter
Kom op zeg, ik ben toch niet de enigste die Colin mcrae rally 2 heeft ?

Weet anders iemand hoe ik direcxt 9 moet deinstaleren zodat ik versie 8.1 er op kan gooien ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 September 2003 @ 11:51:
Weet anders iemand hoe ik direcxt 9 moet deinstaleren zodat ik versie 8.1 er op kan gooien ?
http://files.guru3d.com/tweak/DX9_Uninstal.rar

Verwijderd

Topicstarter
Mm, dat heeft ook niks geholpen :'(.

Weet echt niemand hoe je dit kan oplossen ?
Volgens mijn komt doordat het spel moeite heeft met fe nieuwere video kaarten, maar het is geen optie voor me om me geforce 2 in te stoppen in de plaats van me radeon 8500.

Verwijderd

Topicstarter
Schopje,

Is er niemand die dit weet ?
Ik had me juist zo verheuegd op dit spel.

• Bollebout
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 07:28
Heb het ook gehad, sinds ik een Radeon heb. Echter, met de catalist 3.2 wilde die wel.

Verwijderd

Topicstarter
Mhh, heb omega 3.1 kunne vinden maar daarmee wil die ook niet. Ik ga nog even verder zoeken.

Met de hele oude drivers die op de CDrom staat van me video kaart wilt het spel ook niet doen :(.

Verwijderd

Topicstarter
Catlyst 3.2 geprobeerd, Maar die heeft ook niks geholpen :-(.

Verwijderd

Topicstarter
mmh, weet iemand mischien in welke bestand van het spel de werkdirectory moet staan ?
Want ik denk dat daar anders de fout in zit. Dat had ik namelijk ook met een andere spel.

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:08

Fuelke

Forza Ferrari

Eventjes over die patch: als je de Bestsellers versie hebt moet er geen enkele patch geinstalleerd worden hoor.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Verwijderd

Topicstarter
Jep, dat klopt omdat ik anders de melding krijg van wrong disc.
Ik vraag me nog steeds waar aan het licht en hoe je het kan oplossing :? .
Pagina: 1