Niet alle muziek programma's zijn te horen?

Pagina: 1
Acties:

• Crewlz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04-2024
Ik heb een raar probleem (ik heb al gezocht maar kon niks vinden).
Het gaat om het volgende:
Ik heb laatst BPM studio geinstalleerd en toen ik wat wou afspelen zag ik de EQ wel bewegen maar ik hoorde niks. Ik heb een tijd gezocht naar instellingen, maar ik kreeg het niet voor elkaar. Ik heb het toen maar weer van mijn pc afgehaald.
Nu heb ik er net Reason op gezet. Hoor ik weer niks en zie wel weer de EQ bewegen :?

Voor de rest hoor ik dingen als MSN, WMP, Windows geluiden, kazaa en winamp wel :/
Echt heel maf dus;( En als ik in reason een stukje audio maak (zonder te horen dus ) en ik sla het op kan ik het wel weer horen in winamp.

Ik heb een Creative Live Player 5.1 Ik heb ook al in de audio HQ zitten kijken of je soms programma's moet toevoegen maar daar heb ik ook niks gevonden!
Wie weet wat er aan de hand zou kunnen zijn???

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-09 11:49
Wat professionelere programma's (niet dat BPM dat is, maargoed, ik wil geen flamewar starten) gebruiken ASIO aansturing, dit is een speciale aansturing die zorgt voor een zeer lage latency. Helaas wil dit niet op elke kaart lukken, en dan houdt het snel op.

Ook kan je ff kijken of ie niet op de rear kanalen of op sub/center zit af te spelen, daar zijn sommige programma's ook heel lief in...

NL: 3x Victron Multiplus II 5000VA, 1x Victron SmartSolar MPPT RS 450/200, 50kWh (3x Yixiang v2 met EVE MB30's) | IT: Deye SUN-15K-SG01HP3-EU-AM2, Deye BOS-G50 Pro (51,2kWh HV)

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-09 16:02
Misschien staan die progamma's ingesteld op een andere geluidskaart (onboard maybe). Bij bpm kun je instellen welke geluidskaart hij moet op afspelen. Verder kan het ook zijn dat het volume van die progamma's stil staat. Wat ook nog kan is dat je cd's wil afspelen terwijl je cd-rom station niet verbonden is met je geluidskaart, of dat cd input gemute staat.

• Crewlz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04-2024
Er staat niks gemute. Vollume instellingen ook gecheckt, is het niet. Op een rear kanaal zou ik het moeten horen en de sub helemaal. Ik kan wel cd's afspelen dus dat is het niet en mijn onboard geluidskaart is in de bios uit gezet.
Een vriend van mij heeft dezelfde kaart en die kan het programma wel draaien.

[ Voor 17% gewijzigd door Crewlz op 08-09-2003 20:59 . Reden: Wat toevoegen ]