[Media Player 9] Eerst helemaal downen voor afspelen?

Pagina: 1
Acties:

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:35

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Topicstarter
Lieden,

Ik heb net MS Mediaplayer 9 geinstalleerd. Leuk zul je zeggen, en idd ik moet zeggen, bevalt me vooralsnog best goed. Maar:
Ik zit regelmatig op een site, waar directe hyperlinks naar MPG's staan. Gevolg is, dat als ik die aanklik, Mediaplayer ze vaak direct begint af te spelen, zonder ze eerst helemaal te downen. Zet dan wel het eea in de buffer, maar speelt vervolgens vrolijk door. Zeer irritant als je verbinding af en toe hapert (casema broadband premium, maar lit ook aan de site aan de andere kant).
Ik kan dan wel op pauze drukken en de download laten aflopen, maar dan zie ik niet hoe lang de down nog moet, en weet ik dus ook niet of ik hem al helemaal af kan spelen. Het continue eerst opslaan zie ik niet zitten. Is er een mogelijkheid dat je mplayer zo configureert dat ie alles eerst downt voordat het afspelen begint? Buffer op 60 sec zetten hielp niet. Of is er een mogelijkheid om een download-indicator (zoals er in mediaplayer 6 wel zat) mee te laten lopen?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• The Eagle

The Eagle

Topicstarter
Kleine kick ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-04 12:48

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Na installeren van een codecpack (acemcp) haalt ie bij mij wel alles eerst binnen.
link1,link2,link3,link4,link5 50.69MB

Wel ff opletten dat je die aspi layer (een van de laatste vragen) niet installed.

[ Voor 81% gewijzigd door |sWORDs| op 09-09-2003 13:21 ]

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
voor zover ik weet zit er niet zo´n optie in Mediaplayer 9, maar zovaak gebruik ik het ook weer niet (BSPLAYER ROX) En alles wat ik dowlnoad (dus ook bekijk) gooi ik in 1 centrale directory die eens in de 2 maanden helemaal nagechecked en opgeruimt word, dus dan gooi ik overbodige dingen ook weer weg...

edit: oops verkeerd gelezen, "save target as -> Openen" misschien een ideetje???

[ Voor 13% gewijzigd door Wussie op 09-09-2003 13:20 ]

Verwijderd

ik doe altijd rechtermuis, save target as....

• The Eagle

The Eagle

Topicstarter
WuSSiE schreef op 09 September 2003 @ 13:16:

edit: oops verkeerd gelezen, "save target as -> Openen" misschien een ideetje???
Waarom kom ik daar niet zelf op? ga het vanavond meteen proberen. Dat coded-pack is trouwens ook een goed idee. Kan ik ook wel es naar kijken (gaat dat btw niet wringen met het Nimo Codec-pack?)

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-04 12:48

|sWORDs|

vSphere/ESXi

The_Eagle schreef op 09 September 2003 @ 13:23:
[...]

Waarom kom ik daar niet zelf op? ga het vanavond meteen proberen. Dat coded-pack is trouwens ook een goed idee. Kan ik ook wel es naar kijken (gaat dat btw niet wringen met het Nimo Codec-pack?)
Tijdens de installatie van ACE Megacodecpack, draait een agressive remover, dus alle oude codec gaan er gewoon af.

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

Verwijderd

De buffermethode wordt opgeslagen in:

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\MediaPlayer\Preferences]

Het handmatig invoeren van de waardes hex:00,00,ff,ff :

code:
1
2
3
4
5
Windows Registry Editor Version 5.00

"CustomBufferTime"=hex:00,00,ff,ff
"UseDefaultBufferTime"=hex:00
Geeft een buffer van 4294967231 seconden.
Mij lijkt 136 jaar wel een buffer die te groot is... B)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2003 13:39 ]

• The Eagle

The Eagle

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 September 2003 @ 13:37:
De buffermethode wordt opgeslagen in:

Het handmatig invoeren van de waardes hex:00,00,ff,ff :

code:
1
2
3
4
5
Windows Registry Editor Version 5.00

"CustomBufferTime"=hex:00,00,ff,ff
"UseDefaultBufferTime"=hex:00
Geeft een buffer van 4294967231 seconden.
Mij lijkt 136 jaar wel een buffer die te groot is... B)
LOL :o Da's leuk en aardig...maar voor ik die regtweak ga toepassen, hoe gaat dat zich dan gedragen als ik streaming interntradio wil luisteren? 136 jaar lijkt me een beetje lang wachten voordat het radiostation begint met afspelen.....

Edit: Met de excuses voor het vern**ken van de layout met die quote :Y)

[ Voor 7% gewijzigd door The Eagle op 09-09-2003 23:06 ]

Verwijderd

Ik zou zeggen bewaar je huidige instellingen en speel ermee.

Ik heb MPG toegevoegd aan mijn downloadmanager omdat ik liever offline kijk.
Pagina: 1