Geld met advertenties?

Pagina: 1
Acties:

• Aseslno
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-07-2022

Aseslno

Scuse Me, While I Kiss The Sky

Topicstarter
Hallo

Ik weet niet of ik hier juist zit, maar als dit topic absoluut niet kan; mijn excuses O-)

Ik heb een baan aangeboden gekregen waarbij ik een 5 tal advertenties moet plaatsen, op een aantal sites. De sites waar ik ze op plaats hebben volgens haar alleen maar opvulling nodig. Als ik ze geplaatst heb krijg ik er 5 euro per 20 hits voor.
Het verhaal van de mevrouw was dat ze het aangeboden gekregen had, maar een hekel heeft aan computers, en daarom dit werk uitbesteed aan een aantal mensen. Ze zegt dat je na een tijdje "natuurlijk" honderden hits zal krijgen. Nou twijfel ik hieraan, maar elk klein zakcentje is natuurlijk meegenomen voor een arme student.

Nou is mijn vraag, hebben mensen hier ervaring hiermee? Ik weet namelijk niet wat ik moet denken van het verhaal over de sites die vulling nodig hebben. En is 5 euro per 20 hits goed betaald? Dit ligt natuurlijk ook aan de sites waar je ze neer zet, maar wat denken jullie? En ik heb geen idee of dit veel werk zal opleveren. Maar ik ze alleen maar te plaatsen. Weten jullie iets van dit soort werk af?

bvd
Dennis

[ Voor 4% gewijzigd door Aseslno op 08-09-2003 20:24 ]

En zo is het!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 12:42

DinX

Motormuis

5 euro per 20 hits lijkt me vrij ongeloofwaardig.
Of het zou 5 euro per 20 verkopen of inschrijvingen moeten zijn.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Verwijderd

Dus als ik het goed begrijp, heb jij een baan gekregen.
Die werkzaamheden die die baan omvat is het plaatsen van 5 advertenties??
Ik volg het even niet denk ik.

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Mmm, ach ja kan het proberen!

ZOLANG je maar niet eerst geld moet geven .....

Er is een kans dat dit iemand is die je probeert te misbruiken, dus zodra je zelf eerst moet investeren of geld aan haar geven...dan weet je hoever het is!

There is no place like ::1

• Aseslno

Aseslno

Topicstarter
Dus als ik het goed begrijp, heb jij een baan gekregen.
Die werkzaamheden die die baan omvat is het plaatsen van 5 advertenties??
Ik volg het even niet denk ik.
Ja dat klopt! Het voelt steeds vager aan nu jij dat zo zegt :)

[ Voor 60% gewijzigd door Aseslno op 08-09-2003 20:26 ]

En zo is het!

Verwijderd

Aseslno schreef op 08 September 2003 @ 20:25:
[...]

Ja dat klopt! Het voelt steeds vager aan nu jij dat zo zegt :)
Je moet toch geen inschrijfgeld of iets dergelijks betalen hé?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik moet zeggen dat jou hele verhaal nogal lijkt op een pyramide spel. :)
En vaak zitten hier allemaal kleine addertjes onder het gras, dus ik denk niet dat je het moet doen.

Daarbij, 5 euro voor 20 hits .. vind je dat niet een beetje veel, gezien de huidige economische situatie en de advertentie markt ? Ik vind het hele verhaal maar een beetje raar hoor, misschien kan je nog wat meer info geven.

• Aseslno

Aseslno

Topicstarter
swampy schreef op 08 September 2003 @ 20:24:
Mmm, ach ja kan het proberen!

ZOLANG je maar niet eerst geld moet geven .....

Er is een kans dat dit iemand is die je probeert te misbruiken, dus zodra je zelf eerst moet investeren of geld aan haar geven...dan weet je hoever het is!
Hier had ik ook al meteen aan gedacht, dat vroeg ik dus ook, maar er hoefde geen geld betaald te worden.
Ik had het van zo'n advertentie die ze bij faculteiten wel eens ophangens, je weet wel met al die ingeknipte flapjes, met telefoonnummers erop, eraan die je er dan af kan scheuren.

En zo is het!

• Aseslno

Aseslno

Topicstarter
[Airwolf] schreef op 08 September 2003 @ 20:27:

Daarbij, 5 euro voor 20 hits .. vind je dat niet een beetje veel, gezien de huidige economische situatie en de advertentie markt ? Ik vind het hele verhaal maar een beetje raar hoor, misschien kan je nog wat meer info geven.
Veel meer info heb ik niet die zou ze me morgen mailen, over op welke sites ik mocht adverteren enzo. Maar nog een keer voor de duidelijkheid, er gaat GEEN geld van mijn kant naar haar toe! :P

[ Voor 5% gewijzigd door Aseslno op 08-09-2003 20:30 ]

En zo is het!

• RSpliet
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2025

RSpliet

*blink*

Ehm, 20 clicks op die banner neem ik aan, da's 25 cent per klik, zoiets was het eerst in guldens(kliks.nl). Als je een site hebt, die goed bezocht word, en je hebt een klein zakcentje, zou ik eerst eens naar kliks.nl kijken. Die zijn makkelijk geregeld, en geen aanbetaling nodig(betalen wel ietsje minder, maar zijn KVK geregistreerd).

Schaadt het niet, dan baat het niet

• Mangeloos
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-12-2025
Aseslno schreef op 08 September 2003 @ 20:29:
[...]

Veel meer info heb ik niet die zou ze me morgen mailen, maar nog een keer voor de duidelijkheid, en gaat GEEN geld van mijn kant naar haar toe! :P
direct niet maar misschien indirect wel, net als bij zo'n piramidespel... ;)

• Aseslno

Aseslno

Topicstarter
Ik denk dat je bedoelt, dat (bijvoorbeeld) zij voor elke klik 60 cent krijgt en ik maar 25 ofzo?

En zo is het!

Verwijderd

Aseslno schreef op 08 September 2003 @ 20:32:
Ik denk dat je bedoelt, dat (bijvoorbeeld) zij voor elke klik 60 cent krijgt en ik maar 25 ofzo?
Onderhandelen voor 40 cent te krijgen ipv 25 8)

• Mangeloos
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-12-2025
Aseslno schreef op 08 september 2003 @ 20:32:
idd, jij bent een schakel in een groot netwerk waar alleen de mensen die boven jou staan veel geld verdienen aan jou, zonder dat jij dat merkt...

maar iig is die 5 euro per 20 dan toch mooi meegenomen....

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Aseslno schreef op 08 september 2003 @ 20:32:
er is echt geen bedrijf meer dat zulke bedragen per klick betaald hoor, geen 25 cent en al helemaal geen 60... ik denk dat je uiteindelijk gewoon naar je geld kan fluiten.....

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Aseslno

Aseslno

Topicstarter
Alfredt schreef op 08 september 2003 @ 20:35:
[...]

er is echt geen bedrijf meer dat zulke bedragen per klick betaald hoor, geen 25 cent en al helemaal geen 60... ik denk dat je uiteindelijk gewoon naar je geld kan fluiten.....
Dat zat ik ook te denken, want er is geen enkelijk manier waarop ik controle kan uitoefenen, MAAR ze bood wel aan of ik langs kon komen om alles te bespreken. Maar ik weet eigenlijk ook niet echt of dat nou wat zegt.

Maar het is natuurlijk ook wel een beetje een baantje waar je zelf je rooster een beetje in kan delen, dat leek me wel wat namelijk!

[ Voor 37% gewijzigd door Aseslno op 08-09-2003 20:58 ]

En zo is het!

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

[Airwolf] schreef op 08 September 2003 @ 20:27:
Ik moet zeggen dat jou hele verhaal nogal lijkt op een pyramide spel. :)
En vaak zitten hier allemaal kleine addertjes onder het gras, dus ik denk niet dat je het moet doen.

Dat is nu in een nieuw en "legaal" concept verpakt: Multi-level marketing. :P

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

Pagina: 1