Regelmatig heb ik last van een stotterende pc (met name te merken in spellen en wanneer WinAmp draait); ik heb nu eindelijk het probleem gevonden, maar de oplossing helaas nog niet
. Het probleem heeft te maken met m'n toetsenbord. Wanneer ik een toets indruk stottert de pc. Ik heb een PS/2 toetsenbord; wanneer ik een USB toetsenbord aansluit werkt alles perfect.
Ik heb de Gate A20 optie in m'n BIOS al op normal en fast gezet, de toetsenbord-driver in windows veranderd in een andere (default) driver, en de typematic rate-setting in de BIOS aangepast; het helpt helaas niet. Ik heb Windows XP Professional met SP1.
Iemand een idee? Bij voorbaat dank
.
Ik heb de Gate A20 optie in m'n BIOS al op normal en fast gezet, de toetsenbord-driver in windows veranderd in een andere (default) driver, en de typematic rate-setting in de BIOS aangepast; het helpt helaas niet. Ik heb Windows XP Professional met SP1.
Iemand een idee? Bij voorbaat dank
edit:
Ik weet niet of dit in dit forum hoort, omdat ik niet precies weet waar het probleem ligt; maar ik hoop dat het een software-probleem is, vandaar dat ik 'm hier zet
Ik weet niet of dit in dit forum hoort, omdat ik niet precies weet waar het probleem ligt; maar ik hoop dat het een software-probleem is, vandaar dat ik 'm hier zet
[ Voor 16% gewijzigd door Glival op 08-09-2003 20:07 ]