Toon posts:

P3 800E op BX6r2 herkend niet, wat nu

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
gegroet

Een net gekochte PIII 800E (FC-PGA, 100MHz met convertor)wordt niet door de Abit BX6r2 herkend (ik kom niet eens in de BIOS). Ik weet dat de BX6r2 ondersteuning heeft tot PIII700 maar op overclocker.com is er iemand die wel een PIII800 op zijn BX6r2 aan de praat krijgt, wat doe ik dan verkeerd:? Of had ik een slot 1 PIII800 moeten kopen, (welke niet op de HCC dagen te krijgen was!;()

please help

Verwijderd

Ik zou zeggen: bios flashen met de laatste versie voor je mobo. En ff jezelf goed inlezen hoe dat moet. (floppy maken met flashutility en zo)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:01
Misschien niet de juiste instellingen op de socket convertor (als er iets op ingesteld kan worden)? Kijk anders ff op de site van de desbetreffende fabrikanten.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

idd de laatste bios flashen, dan ondersteunt ie tot de PIII Ghz.

• Rozz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-08 10:41

Rozz

I'm an Apogian!!

Mijn BX6-2 ziet m`n 650e als een 533????

maar gewoon in de bios op USER DEFINE zetten en zelf instellen...je gaat hem toch overklokken;) toch?

Wat je niet moet vergeten is de bios te erasen nadat je iets verwisseld hebt...vlak boven de bios-batt zit een jumper op 2 v/d 3 pennetjes...verplaats deze naar de ander 2 en dan weer terug..en je bios is gecleard.

dan moet ie wel gewoon opstarten (weliswaar geeft ie niet de goede instellingen weer...) maar je komt dan wel in de bios;)