Toon posts:

[Kazaa] Shared folder op andere pc?

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren een laptop op het netwerk aan gesloten, en vraag me af of ik de Shared Folder van kazaa kan afnemen van de andere pc. Via de "Mappenlijst" kan ik de schijf van de andere pc niet bereiken en ook een snelkoppeling op het bureaublad pakt 'ie niet.
Kan dit wel?

Weet niet of dit het goede hok is, dacht ook even aan Software? Nouja, mods move 'm dan maar.

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

timovd

Voorsprong door techniek

hmm.. zou niet echt slim zijn. Als je op je PC iets aan t downloaden bent, dan wilt je laptop t ook gaan downloaden. Gaat niet echt samen

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Verwijderd

Topicstarter
Ja? Daar had ik nog helemaal niet aan gedacht. Het is meer de bedoeling dat ik niet alle liedjes weer overnieuw moet downloaden.. dus het gaat niet?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:42
Je zult de desbetreffende map moeten sharen, en dus een sharenaam moeten geven. Op een andere PC kun je hem dan aanroepen door in een.bat bestandje hetvolgende te plaatsen:

net use [DRIVELETTER]: \[NAAM VAN SERVER]\[SHARENAAM OP SERVER]

Bij mij ziet dat er dan bijvoorbeeld zo uit:

net use G: \\Server\c

Let wel op dat je netwerk naar het internet wel goed dicht zit. Een open netbios poort kan fataal zijn.

Kleinigheden die ik mischien vergeten ben, zijn vast en zeker via de zoekfunctie te vinden. Dit is namelijk al vaak langsgekomen :)

Succces !

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

I&T -> SA :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.