Toon posts:

[The Thing] Patch Problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb vandaag eindelijk The Thing (2002) aangeschaft.
Ik had echt super veel zin er in, allee het geluid ging nog al wazig mee doen.

Nu heb ik heel lang zitten zoeken op internet en ben tegen gekomen dat er twee patches moeten zijn:

1.0->1.1 Die graphics en geluids problemen oplost
1.1->1.2 Die iets met de muis maakt.

Alleen ik kan geen enkele patch vinden die het goed doet, want er schijnt namelijk een verschil te zitten tussen de US versie, Europese versie en de German versie (ik heb de UK versie) en ik kan alleen maar patches vinden voor op de US versie.

Ik heb de 1.1->1.2 UK patch kunnen vinden alleen de 1.0->1.1 kan ik niet vinden (allemaal voor US zelfs die hier op het forum zijn gepost) En zonder die kan ik die 1.1->1.2 patch niet installeren.

Hoe kan ik nou aan die 1.0->1.1 patch komen

(ps "The Thing" is niet de fijnste zoekopdracht)

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Thing Patch 1.1 (US only) 3.1MB
Thing Patch 1.2 (US only) 3.8MB
Thing Patch 1.2 (Europe except Germany) 3.5MB
Thing Patch 1.2 (Germany) 3.8MB

Trouwens, je hebt juist alleen de 1.2-patch nodig bij de UK-versie.
If you are in the UK, you will need the 1.2 patch only. However, you may encounter an install error. If you get a message saying you have the wrong version or something to the effect, just click 'install anyway' and you should be ok.
Kijk ook even hier: ftp://ftp.sierra.com/pub/ui/thething/patches/

Probeer als dit alles niet werkt het combo-pack (1.1 + 1.2).

[ Voor 39% gewijzigd door CorteX op 08-09-2003 18:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bij die Thing Patch 1.2 (Europe except Germany) 3.5MB zegt ie
"This will Patch the non german US build 13 to bring it to US Build 14. Do You want It?"

Maar dan krijg ik de message:
"Failed to rename the file to patch"

Dus ik krijg een error alleen kan niet klikken op install anyway :(
Heb jij nog een id?

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Raarrr, je zou die combo-pack kunnen proberen, maar ik weet niet of die wel voor EU/UK is (volgens mij niet). Weet je zeker dat je de UK-versie hebt? Je zou ook kunnen proberen The Thing opnieuw te installeren en dan meteen die 1.2 EU/UK patch eroverheen gooien, dat zou moeten werken.

Verder kun je ook gewoon eens proberen een andere patch dan de UK-versie te installeren, misschien dat dat wel werkt. Je hebt dus, zoals gezegd, 1.1 niet nodig als je inderdaad de UK-versie van The Thing hebt.

http://www.3dgamers.com/games/thing/

Verder kan ik je er niet mee helpen. ;( :P

Verwijderd

Topicstarter
Nou hartstikke bedankt in ieder geval.
k heb hem al meerdere malen op nieuw geinstalleerd en heb de US versie van de patch er ook een keer overheen gegooid (mmm rare errors ;))
Maar de cd heet thething_UK dus ik ga er vanuit dat het de UK versie is (plus alles is engels).
Ik zou niet weten waar je anders aan kunt zien welke versie het is :P.

Maar als het nou helemaal niet lukt: mail ik iemand van de support wel :P