Toon posts:

Asus WL-500b en @home?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of de volgende router: Asus WL-500b, geschikt is voor kabelinternet van @home. Ik moet namelijk de Host Name die ik van @home heb gekregen aan dat ding kunnen geven. De manual kan ik overigens niet vinden, daarom vraag ik het hier.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Lijkt me wel dat dat kan. De 500b en 500g zijn volgens mij dezelfde apparaten op de snelheid na.
Ik heb een 500g EN @home-verbinding. Gaat zonder problemen.

Overigens staat de handleiding van de 500b gewoon online op de asussite

klopt dus niet....

Maar de handleiding van de WL-500 staat wel online. Ik neem dus aan dat de WL-500g en de WL-500b inderdaad dezelfde apparaten zijn op de snelheid na. Daarom kunnen ze dus ook dezelfde handleiding hebben:

http://www.asus.com.tw/su...tem.aspx?ModelName=WL-500

lijkt me :?

[ Voor 42% gewijzigd door WFvN op 08-09-2003 17:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
bedankt, ik weet voldoende

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

En dat is?

Altijd handig als ook anderen de oplossing te lezen krijgen zodat ook zij geholpen zijn indien ze hetzelfde probleem hebben als jij.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:15
dat is: het gaat wel werken.
Die Asus Home gateway dingen zijn ontiegelijk groffe dingen voor dat geld, kan je in alle mogelijke instellingen opzetten, zoals jij het wilt.

Alleen die printserver op poort 3838 vind ik een beetje brak, je hebt nml een Asus specifiek windowsdrivertje nodig om ernaar te kunnen printen, en als je je interne LAN opgedeeld hebt in subnetten, kan je dat ding dus niet bereiken zonder op de gateway NAT toe te passen op dat IP :(

• marrik
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-07 11:55

marrik

Live long and prosper

Dit werkt inderdaad zonder problemen.

Gewoon bij 'IPConfig' onder het kopje 'Special Requirement from ISP' bij hostname het @Home 'CPxxxxxx-x' nummer invullen.

D'Mzzl!
Marrik

Marrik

Pagina: 1