Beste mensen,
Het is mijn bedoeling om een tabel te maken met een header die afgerond is. Daarvoor had ik de volgende structuur bedacht:
Nu heb ik al een heleboel geprobeerd, en heb ik nog méér lopen zoeken naar aanwijzingen en voorbeelden, maar ik heb niets kunnen vinden.
Ik dacht zelf eerst aan ColSpan/RowSpan, maar daarmee kom ik er niet uit..
Twee losse tabellen zou een oplossing kunnen zijn, maar dat wil ik niet. De header moet namelijk naadloos aansluiten en altijd exact evengroot zijn als de tabel met de inhoud.
Wie o wie helpt mij aan een oplossing?
Het is mijn bedoeling om een tabel te maken met een header die afgerond is. Daarvoor had ik de volgende structuur bedacht:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| +-----+------------------------+-----+ |22px | variabel | 22px| +-----+-----------+------------+-----+ | | | | 22px + | 22px + | | 0.5 * variabel | 0.5 * variabel | | | | | | | +-----------------+------------------+ |
edit:
BTW: de gegevens die in de tabel vermeld staan geven de breedte van het desbetreffende vak aan.
BTW: de gegevens die in de tabel vermeld staan geven de breedte van het desbetreffende vak aan.
Nu heb ik al een heleboel geprobeerd, en heb ik nog méér lopen zoeken naar aanwijzingen en voorbeelden, maar ik heb niets kunnen vinden.
Ik dacht zelf eerst aan ColSpan/RowSpan, maar daarmee kom ik er niet uit..
Twee losse tabellen zou een oplossing kunnen zijn, maar dat wil ik niet. De header moet namelijk naadloos aansluiten en altijd exact evengroot zijn als de tabel met de inhoud.
Wie o wie helpt mij aan een oplossing?
[ Voor 8% gewijzigd door JJapie op 08-09-2003 17:21 ]