Hotmail in Outlook XP

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:04

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Topicstarter
Hier was genoeg over in de search te vinden, wat ik zelf ook wel had verzonnen, maar dat werkt allemaal niet bij mij.

Als je via e-mail accounts een http mailaccount toevoegt, krijg je gewoon de website van hotmail in browservorm binnen outlook.

Dit wil ik niet, ik wil gewoon alleen de mails in outlook zodat ik deze kan uitwisselen met mijn pda, wie helpt mij?

Verwijderd

probeer het eens met outlook express 6.0, die gebruik ik er ook voor. met outlook xp/2k raakte ik ook wel eens hotmail mailtjes gewoon kwijt.

Verwijderd

Kan niet met oulook. Alleen met outlook express
Kijk maar in de help van je outlook

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-09 15:18
Misschien iets bij de eigenschappen waar je de beeld verkeerd hebt staan?
Of het account weg gooien en opnieuw proberen aan te maken.

Ik heb iig geen problemen gehad met hotmail onder outlook XP (kan dus wel) :)

let the past be the past.

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Topicstarter
Ik had het vroeger ook wel, toen nog in 2000. Maar ik heb laatst een iPAQ gehaald en wou met deze ook graag mijn mail van hotmail kunnen lezen. Verwijderen en opnieuw toevoegen hept niet. Wat ik nu probeerde was het volgende:

Gister had ik nog outlook 2000, waarmee het ook niet werkte. ik heb met outlook express mijn hotmail geconfigureerd. Deze configuratie heb ik geexporteerd naar een *.iaf file. Deze wou ik importeren in outlook2k. Deze zei dat die geen http ondersteunde. Ik dacht, ik install Outlook XP, maar daar vind ik nergens waar ik iaf files kan importeren

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-03 14:45

SilentStorm

z.o.z

Het kan alleen met de express versies van outlook (De niet express zijn vooral bedoeld voor bedrijven. Microsoft heeft blijkbaar liever niet dat deze gebruik maken van een hotmail accountje.)

Een goed alternatief is het gebruik maken van 'hotmail popper'. Dit is een freeware progje dat contact kan leggen met je hotmail account en deze vervolgens op localhost relayed. Kortom, als je dit programma hebt draaien kun je je mail op halen bij 127.0.0.1 via het pop3 protocol.
Hotmail Popper is a small application that allows you to check your Hotmail account e-mail from a normal POP mail client (such as Eudora). Unlike standard mail accounts which allow users to retrieve their e-mail through a POP mail client, Hotmail can normally only be checked on the web, or via Outlook Express. With Hotmail Popper, you can use your favorite POP mail client to retrieve your e-mail from your Hotmail account. In addition, Hotmail Popper allows you to send e-mails through Hotmail's service, as if it was a normal SMTP (outgoing mail) server.

[ Voor 5% gewijzigd door SilentStorm op 08-09-2003 17:48 . Reden: typos ]

Localhost is where the heart is

• Zwelgje
  • Laatst online: 17-08 09:02
Verwijderd schreef op 08 september 2003 @ 17:13:
Kan niet met oulook. Alleen met outlook express
Kijk maar in de help van je outlook
jammer geen punten voor je..

het kan ook met Outlook XP... (kijk maar in de help file ;) )

sterker nog als je een account aan wilt maken dan kies je voor HTTP (er staat dan nb hotmail bij...)

ken uw office XP pakket mensen...

A wise man's life is based around fuck you

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Topicstarter
zwelgje schreef op 08 September 2003 @ 18:18:
[...]

jammer geen punten voor je..

het kan ook met Outlook XP... (kijk maar in de help file ;) )

sterker nog als je een account aan wilt maken dan kies je voor HTTP (er staat dan nb hotmail bij...)

ken uw office XP pakket mensen...
Ja, maar hij opent je mailbox in een browser, dat moet ik niet hebben

• Zwelgje
Erazzzer schreef op 08 September 2003 @ 19:07:
[...]

Ja, maar hij opent je mailbox in een browser, dat moet ik niet hebben
oh :? getest zeker.... niet dus....

je kan netjes naar inbox en sent items toe net als in een gewone client..

kwestie van even verder kijken dan je neus lang is (en het mapje openen dan zie je de onderliggende mapjes wel... )

[ Voor 9% gewijzigd door Zwelgje op 08-09-2003 19:16 ]

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-09 21:47
't Is dat jij et nu zegt en dat ik het nu ook kan, maar ik ging je nooit geloven.
Toen ik net Outlook 2002 had wou ik ipv OE de echte Outlook gebruiken, maar raar genoeg kon ik toen niet m'n Hotmailmappen als POP3 mappen gebruiken, wat nu wel kan...

Danku!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Topicstarter
zwelgje schreef op 08 September 2003 @ 19:14:
[...]

oh :? getest zeker.... niet dus....

je kan netjes naar inbox en sent items toe net als in een gewone client..

kwestie van even verder kijken dan je neus lang is (en het mapje openen dan zie je de onderliggende mapjes wel... )
Ja, getest zeker, wel dus, wel 80 keer. Vroeger maakte hij wel lief de mappen, maar nu niet. En ik heb een vrij lange en brede neus, maar ik vraag je alleen om toevoegingen.

Verwijderd

Kunnen jullie mij vertellen wat het voordeel is van hotmail in je outlook?

• Denker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-08 11:51
Outlook of Outlook Express?
Je kunt in je programma snel je mailtjes verwijderen en typen, zoals je dat altijd al deed.
Niet telkens inloggen op die hotmail site en alles daar doen.

• Zwelgje
Verwijderd schreef op 08 September 2003 @ 19:47:
een 'echte' viruscanner die lokaal je mail nogmaals kan checken :P aangezien dat ding van hotmail niet actueel is..

om maar 1 voordeel te noemen

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

zwelgje schreef op 08 September 2003 @ 19:52:
een 'echte' viruscanner die lokaal je mail nogmaals kan checken :P aangezien dat ding van hotmail niet actueel is..

om maar 1 voordeel te noemen
Net als bij andere downloads vanuit je browser: eerst scannen na het downloaden, dan pas runnen ;)

Ik vind het vooral ook handig om mails naar m'n lokale mailbox te kunnen slepen, scheelt een hoop ruimte.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 September 2003 @ 19:47:
Voordeel 2: Uitwisselen met je PDA, kun je rustig in de trein je mails lezen

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Topicstarter
Niemand meer?

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Tja, je roept dat je "alles al hebt geprobeert", maar je vertelt niet wát je hebt geprobeert en waarom het niet heeft geholpen. Als je dat eens doet, dan gaat er misschien bij iemand een lichtje branden? :)

• nAffie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-09 14:26

nAffie

...

Nou, ik heb ook gewoon Hotmail in m'n OfficeXP.. zonder problemen...

Op het moment dat ik naar m'n hotmail in Outlook ga, dan lijkt het er heel even snel op dat hij de site laad... Dat doet hij dus ook, maar ik zie ook gewoon aan de linkerkant in de folderstructuur een plusje (+) komen bij de tekst Hotmail...
Klik daarop, en voila, daar zijn je inbox, outbox etc etc...

Ik vind het opzich wel een leuke optie dat ik op 2 manieren m'n hotmail inbox in Outlook kan zien...

edit:
als ik op hotmail klik, staat er dit in de address bar: outlook:\\Hotmail
maar als ik dus naar m'n inbox ga, dan staat er dit: http://officeupdate.micro...l108&f1=73l110l98l111l120

[ Voor 21% gewijzigd door nAffie op 10-09-2003 19:46 ]

meh.

• Denker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-08 11:51
nAffie schreef op 10 September 2003 @ 19:43:
Nou, ik heb ook gewoon Hotmail in m'n OfficeXP.. zonder problemen...

Op het moment dat ik naar m'n hotmail in Outlook ga, dan lijkt het er heel even snel op dat hij de site laad... Dat doet hij dus ook, maar ik zie ook gewoon aan de linkerkant in de folderstructuur een plusje (+) komen bij de tekst Hotmail...
Klik daarop, en voila, daar zijn je inbox, outbox etc etc...
Je hebt Outlook en geen Outlook Express?

• nAffie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-09 14:26

nAffie

...

Denker schreef op 10 September 2003 @ 22:18:
[...]

Je hebt Outlook en geen Outlook Express?
Dat zeg ik toch... anders had ik wel Outlook Express geschreven....

edit:
DENK daar maar es over na.. :P

[ Voor 10% gewijzigd door nAffie op 10-09-2003 23:17 ]

meh.

• neevedr
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:54

neevedr

Dat was ik niet!

Hotmail Popper zet in de Header een code uit welke map uit mijn Hotmail het bericht komt. Nu zet hij ze allemaal in mijn 'Postvak In'. Hoe kan ik dat weer in mappen krijgen? De 'Wizard Regels' kan geen info uit de header halen. Kan je ook regels maken zonder de Wizard?
Hotmail Popper adds the X-Hotpop-Folder MIME header to each e-mail message it retrieves, to specify what folder in the Hotmail account it originated from. For example, messages coming from the inbox have the header X-Hotpop-Folder: inbox, and messages from the bulk mail folder have the header X-Hotpop-Folder: bulk.

[ Voor 16% gewijzigd door neevedr op 11-09-2003 00:05 ]

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-09 19:41
het werkt prima bij mij, hotmail in outlook xp..
gewoon instellen bij de accounts als http/hotmail account toch??

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Topicstarter
Weer wat nieuws, als ik gewoon http heb toegevoegd en ik druk op het plusje voor hotmail dan krijg ik een internet explorer script error en opent dan de @home mailbox, terwijl er hotmail voor staat
Pagina: 1