[Error] EasyPHP

Pagina: 1
Acties:

• Rogerrr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-01-2022
Ik heb net EasyPHP op mijn computer gëïnstalleerd, maar nu krijg ik iedere keer als ik het start de 'Warning': Function registration failed - duplicate name - .....

Die krijg ik steeds na elkaar, dus als ik op OK klik dan komt de volgende met een andere naam achter duplicate name - ...
Alles eindigt met de melding:

• Rogerrr
Sorry per ongeluk op verzenden geklikt.

Maar hij eindigt dus, na tig warnings met de warning:
gd: Unable to register functions, unable to load

Als je daar dan op OK klikt begint hij weer opnieuw

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Kan je de makers van EasyPHP niet mailen of hebben ze een forum oid?

of een handleiding O-)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
offtopic:
ooit gehoord van edit :) ?

Volgens mij is dit een register probleem maar waarom download je niet gewoon PHP en Apache?

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

• Rogerrr
Ja ik denk dat ik ook maar weer gewoon alle dingen los ga downloaden. Ik was inderdaad even vergeten dat er ook een edit bestond :).

Ik had alleen problemen met het automatisch laten runnen van Apache, PHP en MySQL tegelijk en met EasyPHP ging dat heel erg makkelijk (blijkbaar toch niet).

• MBV
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-09 22:20

MBV

wat voor problemen? Gewoon apache laten installeren als service (zit een exe bij), php vermelden in de configfile van apache. MySQL heeft waarschijnlijk ook een hele mooie installer. Is toch niet zo moeilijk dacht ik?

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-09 17:40

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Als je het allemaal makkelijk en in één pakket wilt hebben dan kun je ook FoxServ installeren. Dit is Apache PHP en MySQL in één pakket en makkelijk te installeren. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Rogerrr
Het is me gelukkig al gelukt, heb veel gehad aan de uitleg op phpfreakz. Toch allemaal bedankt voor de reactie.

bazs2000: Ik had al verschillende van dat soort pakketten (EasyPHP, PHPDev, PHPTriad)geprobeerd, maar zonder succes.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Offtopic reacties verwijderd, verder zakt het nu wel weg denk ik :P

Rogerrr, voor de volgende keer: met de edit knop (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif) kan je dus je post aanpassen ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1