specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt
binnenkort een hele dikke casemod :P
specs | specs server
tenminste, dat lijkt mij de meest logische methode
[ Voor 11% gewijzigd door vogeltje op 08-09-2003 16:53 ]
Ben nu via internet everywhere van kpn aan het kijken of dat lukt en daar moet je inderdaad met een modem werken
specs | specs server
Hoe het precies zat weet ik niet meer, en of het via bluetooth kan ook niet. Hopelijk heb je er toch iets aan
Alles is welkomAres schreef op 08 September 2003 @ 19:53:
Ik weet nog uit de tijd dat ik een p800 had dat er een programma op de cd stond waarmee je van de p800 een modem kon 'maken' je moest in het instellingen menu bij verbindingen->kabel de modem optie wel aanvinken, en op je pc dat proggie draaien...
Hoe het precies zat weet ik niet meer, en of het via bluetooth kan ook niet. Hopelijk heb je er toch iets aan
Pc is niet van mij en morgen kan ik er weer aan werken dus kan je morgen meer vertellen.
Op het moment dat ik zelf een modem aan probeer te maken kan hij geen verbinding met de telefoon maken of niet met internet (ben ik nog nie achter omdat ik moest stoppen)
specs | specs server
Daar heb je dus de software op de cd voor nodig, om em als modem in windows te laten werkendreamer schreef op 08 September 2003 @ 21:19:
[...]
Op het moment dat ik zelf een modem aan probeer te maken kan hij geen verbinding met de telefoon maken of niet met internet (ben ik nog nie achter omdat ik moest stoppen)
De p800 moet als modem gaan fungeren en dan inbellen op een normaal internet account.
Als ik via de software van de p800 tel de modem probeer te detecteren vindt hij hem niet, maar als ik hem los instel opent hij wel de poort en probeert hij in te bellen maar krjig ik na een tijdje de error 692 (hardware fout)
specs | specs server
Verwijderd
Ondersteunt de Acer de juiste Bleutooth frequentie? Dat wil nog wel eens verschillen per merk en serie telefoon. Heb het probleem gehad met de T610 van Ericsson, na veel heen en weer met Sitecom ed kreeg ik hem dan eindelijk aan het werken.
Dus check even of de frequentie's overeen komen!
Kpn maakt gebruik van internet everywhere software en dat werkt ook goed met infrarood of kabel (is me namelijk al gelukt met een anderetel en een andere laptop)Verwijderd schreef op 09 September 2003 @ 13:59:
Ik weet dat Vodafone en Orange hiervoor bepaalde software hebben en dat die dan gewoon geinstalleerd wordt en dan kun je verbinding maken via GPRS. Maar dan kun je wel niet meer inloggen op een normaal internetaccount want dat is dat niet meer nodig. Ik heb alleen nog nooit gehoord dat KPN ook dergelijke software heeft.
Ondersteunt de Acer de juiste Bleutooth frequentie? Dat wil nog wel eens verschillen per merk en serie telefoon. Heb het probleem gehad met de T610 van Ericsson, na veel heen en weer met Sitecom ed kreeg ik hem dan eindelijk aan het werken.
Dus check even of de frequentie's overeen komen!
Maar het probleem wat ik nu gewoon is dat ik bluetooth niet als modem krijg
De frequentie lijkt me goed als de laptop hem wel ziet en ik ook bestanden kan uitwisselen.
specs | specs server
Kijk gewoon ff bij de services die de p800 geeft...
specs | specs server
Verwijderd
Sluit de P800 aan via Bluetooth en gebruik deze als een modem om verbinding te maken met het internet
Gegevens synchroniseren
Hij moet het dus kunnen. Ik ga denk eens maar ff contact opnemen met sony ericsson
specs | specs server