Toon posts:

EMule link naar mp3 file

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil voor de update van mn website een bepaalde sectie maken waar mensen titels van nummers kunnen submitten, met vote scriptje enzo, en met, hier komt het, een link naar de file op emule.
(bijv ed2k://|file|kai.tracid.-.too.many.times.mp3|5520951|BLA45SR349872ALFKJ39|/)

zou dit in strijd zijn met brein ed?

edit: even link aangepast, de link hierboven werkt niet meer dus!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2003 16:20 ]

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Hmm... je biedt niks aan, je verspreidt t niet. Wat zouden ze je ten laste kunnen leggen? Je verwijst er alleen naar... Volgens mij zou t gewoon mogen :)

[ Voor 12% gewijzigd door r0el op 08-09-2003 16:23 ]

• Ste7en
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05-2024
r0el schreef op 08 September 2003 @ 16:22:
Hmm... je biedt niks aan, je verspreidt t niet. Wat zouden ze je ten laste kunnen leggen? Je verwijst er alleen naar... Volgens mij zou t gewoon mogen :)
Dan zou een link naar een illegale ISO van Photoshop bijvoorbeeld ook mogen? Dan verwijs je eigenlijk alleen naar die file, je host de file niet.

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
:-/ lijkt me wel, want anders zou denk ik [knip - zo'n site met heeeel veel van die linkjes] al ontiegelijk hard genaait moeten zijn ondertussen =) Als je kijkt waarnaar hun allemaal verwijzen, misschien daar even de policies of whatever doorlezen.

[ Voor 13% gewijzigd door intoxicated op 08-09-2003 16:50 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:01

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

zover ik mijn "incident" met mn isp kan herinneren, gaat het om het _aanbieden_ van de "warez" zooi. Aangezien jij een link geeft naar een bestand, biedt jij imho dus dit aan, betekend dus dat het niet mag. (ook uitgaande isonews "legaal" is, daar zij echt niks linken.)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Topicstarter
ach mooi zo, want bij grote hoeveelheden nr's zijn die linkjes wel stuk sneller dan met de hand zoeken.. bedankt!
Pagina: 1