Toon posts:

Zwart beeld in gp4

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een pc en hier draait grand prix 4 nie op, zodra ik de game start krijg ik zwart beeld hoor wel racegeluid (dus spel draait en pc zit nie vast), heb andere videokaart geprobeerd en ander geheugen, dit helpt niks zelf windows op lege andere schijf ook ni werken.
Nieuwe drivers vga kaart, vga kaart doet het wel met deze game in andere pc, agp slot mobo lijkt ok want andere games draait ie wel alle patches van grand prix ook gedaan en zelfs bios flash geen resultaat, directx 9 ook geprobeerd geen oplossing.
Wie heeft er een idee???????????? 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2003 16:20 ]

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:07
Ik denk dat je het beste eerst even Lees dit voor je een topic opent/een reply post! kan doorlezen, en je post aanvullen. Als je het een beetje duidelijk schrijft is het helemaal mooi. :)

There is no magic.

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-01 21:01

Flame17

Captur EDC 130

gegevens van de PC en heb je al gekeken( gezocht op de site) en gooi anders eens GP4 in Google, dan vindt je allerlei sites en veel met een specifiek forum over (op)startproblemen.

Spel opnieuw install al geprobeerd.

Windows11 Enterprise 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 7 5700G, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 16 gb.

Verwijderd

Topicstarter
systeem specs: 2.4 ghz p4 northwood 533mhz, 512 ddr intern ati 8500 pro maar asus v8170 zelfde probleem en een asus p4 s333.
Lijkt mij genoeg zo.
Tevens andere processor geprobeerd, zelfde probleem en andere maar zelf type mobo nog steeds zelfde probleem.
en wel 3 keer opnieuwd geinstalleerd en alle denkbare drivers en flashen gedaan ook bios

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2003 16:08 ]

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Drivers updaten.

-Edit-
Sorry, niet goed gelezen.

[ Voor 55% gewijzigd door BMW_M3 op 09-09-2003 17:19 ]

Signature

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-01 21:01

Flame17

Captur EDC 130

dan maar ff mailtje sturen naar de maker van het spel.....en ik zal eens ff voor je zoeken op paar sites of ik iets kan vinden over je probleem.

Try shutting down background programs such as antivirus and CD software: tip 1 gevonden

[ Voor 25% gewijzigd door Flame17 op 10-09-2003 01:33 ]

Windows11 Enterprise 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 7 5700G, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 16 gb.

Verwijderd

Topicstarter
Heb geprobeerd op schoe installatie met alleen gp4 en geen virusscan of wat dan ook.
andere cpu geprobeerd en nieuwe mobo geen oplossing.

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:58
Gaat je monitor op stand-by staan, of krijgt hij gewoon 'zwart' door van de videokaart? Als je monitor op standby gaat staan, zou ik eens kijken wat voor refreshrate je gebruikt bij de resolutie die je bij gp4 gebruikt. Zet die maar eens wat later.

Verwijderd

Topicstarter
krijgt zwart beeld van videokaart monitor gaat niet in stand by, lagere refresh rate werkt ook niet.

Verwijderd

En staat de agp oppervlakte versnelling dan ook aan in dxdiag->beeldscherm? (display) (Link naar verhelderend plaatje als het onduidelijk mocht zijn

In welke volgorde heb je de drivers geinstalleerd? Mobo na videokaart is niet erg handig, bijvoorbeeld. Voor het updaten van je mobodrivers moet je eerst je videokaartdrivers verwijderen.

Dus na een reinstall altijd eerst de mobodrivers doen en dan de rest. Verder idd kijken met www.google.com naar gp4 en dan kijken of ze ook een messageboard hebben.
Pagina: 1