Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
... MMORPG Addict.
Niet alle ADSL modems/routers hebben slechts een 10 mbit/s aansluiting hoor.CRiMiNaL schreef op 08 September 2003 @ 16:20:
je moet er wel rekening mee houden dat als je cable naar je een (ADSL) modem loopt je altijd maar 10Mbit haalt, maar je geeft nogal weinig informatie, mischien kun je iets meer vertellen waar je kabels naartoe lopen, of hoe je netwerk in elkaar zit ..
Even erbij vermelden wat er aan het andere eind van de kabel zit.LiquidT_NL schreef op 08 September 2003 @ 16:15:
wat moet ik doen of iig proberen??
Verwijderd
Lijkt me wel handig als je er even bijzet wat er aan de andere kant van de kabel zit (hub, switch, router, andere pc).LiquidT_NL schreef op 08 September 2003 @ 16:15:
Volgens mijn windows is mijn netwerkkaart maar 10 mbit en als ik em force naar 100 mbit full duplex doet hij nog steeds raar en valt hij zelfs uit.
Het is de on-board netwerkkaart van mijn A7V-8X mobo die dus een snelheid van een Gbit hoort de halen.
Ik heb al andere kabel geprobeerd en ik heb ook meerdere malen drivers opnieuw geinstalleerd, zelfs van een verse windows install (de laatste tijd veel mis met mijn PC)
wat moet ik doen of iig proberen??
wat ook kan is dat jij drivers hebt zitten installeren voor een 10Mbit kaart ipv een 100/1000Mbit
wat logischer zou zijn is dat je je kaart heb geconfigureerd als 10Mbit ipv 100RocketKoen schreef op 08 September 2003 @ 21:14:
wat ook kan is dat jij drivers hebt zitten installeren voor een 10Mbit kaart ipv een 100/1000Mbit
we hebben een multi-pc modem (zo'n switch en modem in 1) en mijn vader en mijn broer hebben allebei 100 mbit en ik heb 2 kabels en bij allebei hetzelfde probleem (en allebei de kabels zijn 100 mbit).
En de drivers zijn geinstalleerd ja elke keer na formatten weer...
En het zijn de drivers bij mijn mobo en die zijn voor 1gbit kaarten
[ Voor 14% gewijzigd door LiquidT_NL op 08-09-2003 21:18 . Reden: ff wat bijzeggen ]
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
En wie heeft die twee kabels gemaakt?LiquidT_NL schreef op 08 September 2003 @ 21:17:
sorryz sorryz, het zit zo:
we hebben een multi-pc modem (zo'n switch en modem in 1) en mijn vader en mijn broer hebben allebei 100 mbit en ik heb 2 kabels en bij allebei hetzelfde probleem (en allebei de kabels zijn 100 mbit).
En de drivers zijn geinstalleerd ja elke keer na formatten weer...
edit:
En het zijn de drivers bij mijn mobo en die zijn voor 1gbit kaarten
specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt
Verwijderd
En 100 mbit half duplex trekt hij dus ook niet en flikkert hij mij er ook uit (ballonnetje dat de netwerkkabels misschien niet zijn aangesloten).
Echt vaag...
wat nu?
Een andere netwerkkaart proberen of gewoon met 'slechts' 10 mbit/s verder netwerken.
Indien niet; andere nic proberen én ander gaatje op je router.
9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º
vaag maar het is opgelost thnx voor de help sorry voor het onnodig openen...