msn messenger

Pagina: 1
Acties:
  • 80 views sinds 30-01-2008

• arjanvr
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-04 08:07
Ik heb windows XP opnieuw geinstalleerd en daarna de 6.0 versie van msn messenger geinstalleerd omdat ik die beter vind maar als ik nu outlook express opstart dan start hij de oude msn messenger ook op en dat vind ik best irritant.. ook bij een normale boot laad hij ze allebij...

Wat kan ik er aan doen.. behalve 1 icoontjes logt hij ook nog eens de 6.0 versie uit...

tnx..

Arjan

• djeejdjeej
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-05 13:44
dat probleem heb ik ook, heel vervelend :(
ik gebruik nu dMSN, maar dat geeft vaak problemen bij bestandsoverdracht met MSN 6.0 gebruikers. Ben benieuwd naar oplossingen

edit:
en dan had ik ook nog de voorgaande versie van MSN gedeinstalleerd voordat ik MSN 6.0 installeerde

[ Voor 25% gewijzigd door djeejdjeej op 08-09-2003 16:17 ]

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
arjanvr schreef op 08 September 2003 @ 16:13:
Ik heb windows XP opnieuw geinstalleerd en daarna de 6.0 versie van msn messenger geinstalleerd omdat ik die beter vind maar als ik nu outlook express opstart dan start hij de oude msn messenger ook op en dat vind ik best irritant.. ook bij een normale boot laad hij ze allebij...

Wat kan ik er aan doen.. behalve 1 icoontjes logt hij ook nog eens de 6.0 versie uit...

tnx..

Arjan
De search gebruiken, en de oude messenger verwijderen.. :)
Is veel te vinden hier op got.

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-05 15:57

Alaksandus

Vae puto deus fio

Uninstall Windows Messenger of de map messenger in program files renamen naar messenger.old. Het uninstalleren van messenger kan via software in het configuratiescherm

Als een god in Nijmegen.

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
KUCH KUCH. check je msconfig.cfg eens =) Rip daar de ouwe msn uit, start ie um nie mee op... En gooi outlook express in de vuilnis bak (Als tie dan tenminste nog je ouwe messenger opstart)

• dj_tjerk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-03 15:46
Kan je niet gewoon windows messenger verwijderen dan.... of gewoon met de hand of misschien met Tweak-XP Pro....

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Lees voordat je een topic opent in Windows Operated Systems eerst de Windows Operated Systems - Policy door... metname het stappenplan, stap 2 en 3. Dit is makkelijk te vinden. Volgende keer ook even een goede titel verzinnen met een OS er in verwerkt

Succes :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.