[win32] bluetooth op de PocketPC 2003 emulator

Pagina: 1
Acties:

• djeejdjeej
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-08 17:54
Ik weet niet 100% of ik in de goede catogorie zit, excuses als ik verkeerd zit, maar ik zit met het volgende:

Ik heb net Microsoft embedded visual ++ 4.0 met SP2 gedownload om Microsoft PocketPC 2003 emulator SDK te kunnen draaien. Alles geinstalleerd en het draait. Alleen is nu het probleem dat ik in de bluetooth omgeving niks kan doen omdat hij aangeeft:

There is no bluetooth hardware installed on this device.

Ik weet niet of dit gewoon een beperking is van de emulator, maar dit had ik eigenlijk het hardste nodig om iets uit te testen...

Ik heb een MSI bluetooth stick in Windows XP draaien met een SE T610 en ik wilde een inbelverbinding (GPRS) via bluetooth simuleren op PocketPC 2003. Ik heb alle instellingen voor het inbellen zelf, dat gaat wel lukken, maar ik wilde het graag emuleren om een manual te maken omdat dit ietsie anders gaat allemaal als in PocketPC 2002.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04:06

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

djeejdjeej schreef op 08 September 2003 @ 16:10:
Ik weet niet 100% of ik in de goede catogorie zit, excuses als ik verkeerd zit, maar ik zit met het volgende:
Je zit in de goeie :) In principe is het eigenlijk een SA vraag, maar hier zit de doelgroep die dat product gebruikt, en dus past het hier beter.

Verder kan ik je helaas niet helpen met je probleem ;)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• bigtree
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-07 11:51
Als het gaat om het maken van een screenshot kan je dat ook op je Mobile Device doen (verondersteld dat je die hebt). Er zijn namelijk proggies om op je device je screen te capturen (met hardware button).

Lekker woordenboek, als je niet eens weet dat vandalen met een 'n' is.

• djeejdjeej
Hmm, ik heb nog geen PocketPC 2003, maar daar is wel aan te komen, al is het maar tijdelijk om wat screendumpjes van te maken. Bedankt voor de tip, ik zal vast een programmaatje gaan zoeken dan waar ik die screendumps mee kan gaan maken.

Zou wel jammer zijn als het echt niet zou kunnen met emulator, waar is zo'n emulator dan voor bedoeld ?

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
djeejdjeej schreef op 08 September 2003 @ 21:50:
Hmm, ik heb nog geen PocketPC 2003, maar daar is wel aan te komen, al is het maar tijdelijk om wat screendumpjes van te maken. Bedankt voor de tip, ik zal vast een programmaatje gaan zoeken dan waar ik die screendumps mee kan gaan maken.

Zou wel jammer zijn als het echt niet zou kunnen met emulator, waar is zo'n emulator dan voor bedoeld ?
Ik heb inderdaad hetzelfde probleem met een PalmOs emulator. Hierbij is het mij ook nog niet gelukt om bluetooth te mappen naar een ander bluetooth device. Alles wat ik met bluetooth wil doen moet ik uitproberen op de echte PDA.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• djeejdjeej
ben wat aan het zoeken geweest, maar ik heb nog geen tooltje gevonden om screenshots te maken in PocketPC 2003. Iemand toevallig een tip, ik google ondertussen verder.

edit1: IA ScreenShot 2.0 werkt niet trouwens
edit2: gevonden Pocket ScreenSnap 5.0 zou moeten werken, morgen proberen..

Wel raar trouwens dat je geen screendumps kunt maken van de emulator als hij het actieve window is. Als je een klein windowtje erlangs actief maakt, kun je wel een screendump maken, beetje omslachtig werken zo (Alt-printscreen werkt ook nie), maar ja.

[ Voor 14% gewijzigd door djeejdjeej op 09-09-2003 18:51 . Reden: aanvulling ]

Pagina: 1