[PS7] Plaatje direct openen werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• floduR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Een vaag en irritant dingetje heb ik met Photoshop,

Als ik een willekeurig plaatje open, via: rechtermuisknop, openen met..., Photoshop, dan start ie wel Photoshop op, maar opent niet het plaatje.
(Gewoon bij .jpg, .bmp, enz.) Start dus gewoon Photoshop op, zonder iets in te laden.

Je kan wel gewoon plaatjes openen, via 'openen'
Maar direct 'openen met photoshop' werkt niet.

Ik heb het sinds ik windowsXP opnieuw moest installeren, zelfs na 2x photoshop installeren doet ie nog steeds hetzelfde. Daarvoor deed ie het gewoon.

Is hier een oplossing voor?

Verwijderd

floduR schreef op 08 september 2003 @ 16:07:
Een vaag en irritant dingetje heb ik met Photoshop,

Als ik een willekeurig plaatje open, via: rechtermuisknop, openen met..., Photoshop, dan start ie wel Photoshop op, maar opent niet het plaatje.
(Gewoon bij .jpg, .bmp, enz.) Start dus gewoon Photoshop op, zonder iets in te laden.

Je kan wel gewoon plaatjes openen, via 'openen'
Maar direct 'openen met photoshop' werkt niet.

Ik heb het sinds ik windowsXP opnieuw moest installeren, zelfs na 2x photoshop installeren doet ie nog steeds hetzelfde. Daarvoor deed ie het gewoon.

Is hier een oplossing voor?
[SCHOP]

Ik heb dit nu dus ook en heb al een upgrade gedaan en de koppeling met de extensies opnieuw gemaakt, maar ook dat mag niet baten..

Iemand inmiddels nog andere opties??

P.S.: Photoshop 7.01 is de versie waar ik het over heb
[/SCHOP]

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2003 11:40 ]

Verwijderd

Gevonden!!

HKEY_CLASSES_ROOT\Applications\Photoshop.exe\shell\open\command\Default

Hier moet het pad staan naar Photoshop.exe tussen quotjes " " plus "%1" (incl. " ")

B)

• floduR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wow, dank je, ik had het al opgegeven en begon er al bijna aan te wennen, maar het werkt!