Hallo, ik ben zo'n beetje verslaafd aan films kijken, dus wil binnenkort eens een DVD-speler kopen. Van de week had ik een Apex apparaatje gezien bij BCC voor slechts 45 euro, maar naast het feit dat ie niet alle formaten kon afspelen had ik ook zoiets dat het voor 45 euro geen kwaliteit kan zijn. Ik ben dus wel op zoek naar een speler waar ik EN goede beeld/geluidkwaliteit heb EN waar ik een tijd mee vooruit kan.
Wat zijn de dingen waar ik op moet letten? Mijn budget ligt rond de 200 euro max.
Hoe zit het met gerenomeerde merken zoals Sony/Philips, is het kwaliteitsverschil merkbaar?
DTS/5.1 etc is niet nodig aangezien ik daar toch geen geld voor heb om zulke setjes aan te schaffen..
Wel belangrijk is dat ie in ieder geval de volgende formaten afspeelt:
DVD, DVD-R(W), MP3, VCD, SVCD
Mijn TV is een Aristona 55cm, alles mag via de scartkabel naarbinnen daaro Persoonlijke voorkeur gaat naar een bekend merk.. Dus wie gaat mij eens een advies geven?
Wat zijn de dingen waar ik op moet letten? Mijn budget ligt rond de 200 euro max.
Hoe zit het met gerenomeerde merken zoals Sony/Philips, is het kwaliteitsverschil merkbaar?
DTS/5.1 etc is niet nodig aangezien ik daar toch geen geld voor heb om zulke setjes aan te schaffen..
Wel belangrijk is dat ie in ieder geval de volgende formaten afspeelt:
DVD, DVD-R(W), MP3, VCD, SVCD
Mijn TV is een Aristona 55cm, alles mag via de scartkabel naarbinnen daaro Persoonlijke voorkeur gaat naar een bekend merk.. Dus wie gaat mij eens een advies geven?