Hai,
Ik heb een klein form waarin in een veld een datum ingetypt kan worden. Dit form heet frmSearchDate en het veld heet zoek_datum.
De querie heet qrySearchDate.
hieronder de querie:
Ik wil dat die waarde uit het form dus meegegeven wordt waardoor een zoek actie ontstaat. maar bij dit geeft hij de melding als ik op de strart knop (die de query runt):
" you cancelled the previous action "
weet iemand raad?
Ik heb een klein form waarin in een veld een datum ingetypt kan worden. Dit form heet frmSearchDate en het veld heet zoek_datum.
De querie heet qrySearchDate.
hieronder de querie:
code:
1
2
3
| SELECT [tblRota].[RotaDateBegin], [tblRota].[RotaDateEnd], [tblEmployee].[EmployeeName], [tblRota].[RotaTotalDays]
FROM tblEmployee INNER JOIN (tblAbsenceType INNER JOIN tblRota ON [tblAbsenceType].[AbsenceTypeID]=[tblRota].[RotaType]) ON [tblEmployee].[EmployeeID]=[tblRota].[RotaEmployee]
WHERE (((' " & Forms!frmSearchDate!zoek_datum & " ')>[tblRota].[RotaDateBegin] And (' " & Forms!frmSearchDate!zoek_datum & " ')<[tblRota].[RotaDateEnd])); |
Ik wil dat die waarde uit het form dus meegegeven wordt waardoor een zoek actie ontstaat. maar bij dit geeft hij de melding als ik op de strart knop (die de query runt):
" you cancelled the previous action "
weet iemand raad?