Toon posts:

TnT1 vs Geforce Benchmarks hier! op celeron

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
QUAKE3 BENCHMARKS BTW... :) :) :)

Okee ik heb een zooi benchmarks gedraaid op mijn systeempje om te kijken of het rendabel zou zijn om over te stappen naar een geforce... zie hier het resultaat... Ik heb de normal setting genamen en alleen de resolutie verhoogd..

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/blasthard/benchmark.gif

Verwijderd

Topicstarter
Ook een crashtest! op geforce tnt1 kan et niet aan!

1600X1200X32 = 16,1 fps
1600X1200X16 = 30 fps

• RobbyNitroz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 04-09-2021
mmmh demo is vrij zwaar...ben benieuwt of het minimum aantal fps van 1024/32bits op geforce altijd boven 27 fps blijft...
1024/16bits lijkt me de beste oplossing op het eerste gezicht...beter dan 800/32 bits vin ik

RobbyNitroz

altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)

• jeroen|IA
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-05-2025
Zou je niet eerst je hd upgraden naar een wat groter model? :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er ook een 13 gig quantum inhangen...

en pci lan en dynalink isdn en aimslabd tv kaart en 36 speed a-open en een interne zipdrive...

Verwijderd

Heel fijn voor je TIMZ, ik heb een 40 Gig ULTRA 2 WIDE SCSI!!!!!! . Het gaat er toch niet om hoe groot je schijf is!!!!! Het gaat om die BENCHMARKS!!! Het is wel makelijk als je een snelle schijf hebt, maar daar gaat het ff niet om. Die gozer zet eens wat nuttigs op het forum doe dat dan ook eens!!!! :( :( :(

Verwijderd

Topicstarter
Sorry? wie loop je nou uit te kafferen... ik geef enkel een reactie op de uitspraak van Jeroen... dus ik hoop zeker niet dat je tegen mij bezig bent...

• jeroen|IA
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-05-2025
Nee ik snap die reaktie van nitraat ook niet. Ik gaf alleen grappig bedoeld (zie smiley) commentaar op die benchmarks van Timz. En wat betreft die nuttige bijdrage aan het forum: ik beantwoord c.a. 50% van alle Linuxvragen in het softwareforum en zorg als admin dat het forum "schoon" blijft van figuren als die psyco (laatst in GC). Zo goed?

• RobbyNitroz
de meeste testen met geforces enzow worden met atlhon 700's gedaan enzow...dus ik vind dit nou is een nuttig testje...

RobbyNitroz

altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)

• RobbyNitroz
by the way.....timz doet thuis maar 1 ding.....Q3a spelen...en die past samen met windhoos op een 3,2 gb schijfje >:)

Pagina: 1