Toon posts:

bmp converteren naar fonts

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik zoek een programma waarmee ik bmp's waar fonts inzitten. die worden gebruikt door apparaten. Die kunnen geen fonts lezen maaar alleen bmp. Maar ik wil die bmps converteren na fonts. zodat ik er ook mee op de pc kan typen.

iemand enig idee welk programma dit kan

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

En nu in volledig Nederlands?

Wil je nou fonts uit .bmp's halen en gebruiken als font?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• M4RTiN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-11-2024
en welk apparaat is dat eigenlijk..?

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zoek gewoon even op download.com of google naar "font maker" of iets dergelijks. Waarschijnlijk kun je van afbeeldingen (bmp, gif jpeg) wel fonts maken.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry van de niet afgemaakte zin hehe, ik wil iig bmp na font converteren. het is voor set-top boxen

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Titelfx na -> naar :)

Wil je de volgende keer ajb een wat duidelijker verhaal maken in je topicstart, dit was nogal moeilijk te volgen :)

Maar je zult waarschijnlijk de fonts zelf moeten namaken met een willekeurig programaatje om fonts te maken (voor zover er natuurlijk geen (c) op de font zit) .

[ Voor 24% gewijzigd door F_J_K op 08-09-2003 15:05 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Probeer eens de site die genoemd staat in [rml]Post hier je "ik zoek dit en dit font" vragen [ part 3][/rml]
What The Font kan een heleboel fonts herkennen en aan de hand daarvan kun je natuurlijk kijken welk font je nodig hebt ;).

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

En daar moet het mee lukken geloof ik. Succes :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.