Ericsson 260 (Draadloze huis-telefoon) Pin probs

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-11-2025

PowerSp00n

There is no spoon

Topicstarter
Hallo, vanacht lag de huis telefoon hier naast mij, toen het ding begon te piepen dat de batterij bijna leeg was (waar ik dus wakker van werd :p). Ik heb toen de telefoon maar uit gezet. Als de telefoon nu aangezet wordt vraagt ie om
code:
1
VrijgavePIN:
maar er is geen enkele PIN meer bekend hier. Als je hier een poging doet om iets in te vullen en druk op Yes krijg je

code:
1
2
Pin-blokkade
Deblokkeren?

Als je dan weer op Yes drukt krijg je weer het schermpje VrijgavePIN:. Normaal stond de telefoon altijd aan en hebben we dus niets met die PIN te maken gehad. In de handleiding staat dat er op het doosje ook een code moet staan om het weer te fixen, maar voor zover bekend is dit doosje al weg. Weet iemand wat ik hier het beste mee kan doen, of weet iemand een oplossing ofzo? Bedankt...

• Klaaz Vaak
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-01 19:17

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:55

Alaksandus

Vae puto deus fio

Staat er nix in de handleiding hierover. vaak wordt 0000 gebruikt als standaard pin nummer. Kan natuurlijk ook zijn dat iemand met de tel is gaan spelen en expres/per ongeluk een pin heeft ingevoerd. Misschien zit er een reset knop op, kun je dan altijd nog gebruiken. Maar weet niet of je hierdoor het telefoonboek verliest.

/te laat

[ Voor 2% gewijzigd door Alaksandus op 08-09-2003 13:29 . Reden: Of zoals hierboven aangegeven staat ]

Als een god in Nijmegen.

• PowerSp00n

PowerSp00n

There is no spoon

Topicstarter
Best wel ja, als ik nog niets bruikbaars heb kunnen vinden |:(. Als ik het over het hoofd zie, wijs mij dan eens in de goede richting....

• PowerSp00n

PowerSp00n

There is no spoon

Topicstarter
Coronaextra schreef op 08 September 2003 @ 13:28:
Staat er nix in de handleiding hierover. vaak wordt 0000 gebruikt als standaard pin nummer. Kan natuurlijk ook zijn dat iemand met de tel is gaan spelen en expres/per ongeluk een pin heeft ingevoerd. Misschien zit er een reset knop op, kun je dan altijd nog gebruiken. Maar weet niet of je hierdoor het telefoonboek verliest.
Mja, Volgens het boekje heb ik nu de IPEI-code nodig. Die zou op de verpakking staan, dat wordt dus goed zoeken. Maar ik ben bang dat we die niet meer hebben.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03:54

Korakal

Up up up!

Jij zoekt de IPEI code en die staat inderdaad alleen op de doos. Als je de doos niet meer hebt... niet zo handig dan. De enige mogelijkheid om de telefoon te unlocken is 'm op te sturen naar SonyEricsson, zij kunnen 'm tegen betaling unlocken.
Bel ze eerst eens op... ik vermoed dat de kosten behoorlijk kunnen oplopen. Succes!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.