Hallo, vanacht lag de huis telefoon hier naast mij, toen het ding begon te piepen dat de batterij bijna leeg was (waar ik dus wakker van werd
). Ik heb toen de telefoon maar uit gezet. Als de telefoon nu aangezet wordt vraagt ie om
Als je dan weer op Yes drukt krijg je weer het schermpje VrijgavePIN:. Normaal stond de telefoon altijd aan en hebben we dus niets met die PIN te maken gehad. In de handleiding staat dat er op het doosje ook een code moet staan om het weer te fixen, maar voor zover bekend is dit doosje al weg. Weet iemand wat ik hier het beste mee kan doen, of weet iemand een oplossing ofzo? Bedankt...
code:
maar er is geen enkele PIN meer bekend hier. Als je hier een poging doet om iets in te vullen en druk op Yes krijg je1
| VrijgavePIN: |
code:
1
2
| Pin-blokkade Deblokkeren? |
Als je dan weer op Yes drukt krijg je weer het schermpje VrijgavePIN:. Normaal stond de telefoon altijd aan en hebben we dus niets met die PIN te maken gehad. In de handleiding staat dat er op het doosje ook een code moet staan om het weer te fixen, maar voor zover bekend is dit doosje al weg. Weet iemand wat ik hier het beste mee kan doen, of weet iemand een oplossing ofzo? Bedankt...