Heb gisteren ook een duronnetje er bij gehaald...exact dezelfde stepping als de cpu die 2650Mhz kon pifasten die ik normaal in mijn systeem heb. Alleen hiervan doet de cache het niet?! Ik had nog niet gezien dat iemand een duron met echt kapotte cache. Of zijn er meerderen hier?
Anoniem: 97917
Waar heb je die gekocht!Anoniem: 8514 schreef op 30 december 2003 @ 15:22:
Heb gisteren ook een duronnetje er bij gehaald...exact dezelfde stepping als de cpu die 2650Mhz kon pifasten die ik normaal in mijn systeem heb. Alleen hiervan doet de cache het niet?! Ik had nog niet gezien dat iemand een duron met echt kapotte cache. Of zijn er meerderen hier?
NoStra, ik heb nu op mijn duron, de laatste 2 bruggen van L2 met potlood met elkaar verbonden (omgekeerde C zeg maar).
Nou zou ie toch moeten werken?
Edit, hij werkte dus niet !
[ Voor 11% gewijzigd door De_Bastaard op 30-12-2003 17:13 ]
hmm, ik blijf nu steken op 213x9.5 (2023Mhz) bij 1.85 volt.
waarom boot het kreng dan niet op 10x200 (2000Mhz)?
anywayz, et lijkt er op dat ik meer vcore moet hebben.
nu is et dus echt tijd voor een voltmod....
hoger dan 1.85 wil niet vanuit A7N8X-dlx bios 1007, of zijn er nog trucjes om de vcore hoger te krijgen zonder te solderen (draadje in socket al gedaan)
waarom boot het kreng dan niet op 10x200 (2000Mhz)?
anywayz, et lijkt er op dat ik meer vcore moet hebben.
nu is et dus echt tijd voor een voltmod....
hoger dan 1.85 wil niet vanuit A7N8X-dlx bios 1007, of zijn er nog trucjes om de vcore hoger te krijgen zonder te solderen (draadje in socket al gedaan)
Bah mijne doet het helemaal niet zó goed 
Denk dat mijn mobo freaked ofzo ... en ik moet die cpu nog unlocken denk ik
Denk dat mijn mobo freaked ofzo ... en ik moet die cpu nog unlocken denk ik
Ik ga over een tijdje dit maar doen denk ik, kan ik meteen door tot 2V + multipliersettings
: [rml][ OC] athlon xp mp change on the fly[/rml]
Iig, zodra ik weet wat een goedkope manier is om wat bruggetjes te verbinden. Als ik me goed herinner heb ik een bruine duron, en daar werkte potlood niet op dacht ik
Dan kan ik ook meteen die L2 cache aanzetten, met 1,9V, een lagere multiplier en lekker hoge FSB moet er sowieso wel meer uit deze cpu te halen zijn, al zijn het misschien niet veel extra Mhz'en.
...als ik m'n PC2700 ram door PC3200 vervang dan
Iig, zodra ik weet wat een goedkope manier is om wat bruggetjes te verbinden. Als ik me goed herinner heb ik een bruine duron, en daar werkte potlood niet op dacht ik
Dan kan ik ook meteen die L2 cache aanzetten, met 1,9V, een lagere multiplier en lekker hoge FSB moet er sowieso wel meer uit deze cpu te halen zijn, al zijn het misschien niet veel extra Mhz'en.

Verstuurd vanaf mijn Computer®
Anoniem: 97917
Waarmee ga je nou de Vcore verhogen naar 2volt, dat kon toch niet op je bordje?W3ird_N3rd schreef op 30 december 2003 @ 22:12:
Ik ga over een tijdje dit maar doen denk ik, kan ik meteen door tot 2V + multipliersettings: [rml][ OC] athlon xp mp change on the fly[/rml]

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 97917 op 30-12-2003 22:54 ]
Lees dat topic maar wat ik net gaf, als ik die "mobile" bridge dichtmaak op m'n duron kan ik met dat progje het voltage instellen tot 2VAnoniem: 97917 schreef op 30 december 2003 @ 22:48:
[...]
Waarmee ga je nou de Vcore verhogen naar 2volt, dat kon toch niet op je bordje?(of lees ik niet goed
). Ik weet niet waar je woont maar als je in Overijssel/Gelderland woont mag je me Bison electro wel even lenen om te unlocken!
Ik woon trouwens in Noord Brabant, helaas... Maar bedankt voor het aanbod
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Anoniem: 62850
Ik heb een AMD DURON Apllebred maar nergens op internet kan ik vinden hoe je hem moet unlocken overal wordt uitgelegt hoe je die cache moet inschakelen.
Die gelockte schijnen te moeten worden geunlocked zoals men met de palomino's deed (Heb ik gehoord), als dat niet zo is, is er nog niks voor gevonden... wel iets voor m softwarematig te veranderen maar goedAnoniem: 62850 schreef op 30 december 2003 @ 23:29:
Ik heb een AMD DURON Apllebred maar nergens op internet kan ik vinden hoe je hem moet unlocken overal wordt uitgelegt hoe je die cache moet inschakelen.
Anoniem: 8514
Werkt vaak niet op dat plastic... je moet gewoon dat putje vullen met zilver shit.De_Bastaard schreef op 30 december 2003 @ 15:24:
NoStra, ik heb nu op mijn duron, de laatste 2 bruggen van L2 met potlood met elkaar verbonden (omgekeerde C zeg maar).
Daar was ik al achter gekomen 
Heeft iemand toevallig 'n idee, om je CPU er uit te krijgen, zonder die M4 moertjes los te halen? die blokkeren mijn Socket-Hendel-ding nog al
En, moet je voor die unlock dat zilver-spul gebruiken, of kan je ook Bison Electric stuff pakken? anders ga ik dat zo even halen
Heeft iemand toevallig 'n idee, om je CPU er uit te krijgen, zonder die M4 moertjes los te halen? die blokkeren mijn Socket-Hendel-ding nog al
En, moet je voor die unlock dat zilver-spul gebruiken, of kan je ook Bison Electric stuff pakken? anders ga ik dat zo even halen
[ Voor 28% gewijzigd door De_Bastaard op 31-12-2003 10:20 ]
Dit topic zit inmiddels ook alweer over de 500 posts heen..
Als iemand even een deeltje 2 kan maken met een leuke startpost, dan kan deze ook weer dicht
Als iemand even een deeltje 2 kan maken met een leuke startpost, dan kan deze ook weer dicht
En met dank aan De_Bastaard deeltje 2 : [rml][ OC] AMD Duron Applebred Overclock resultaten Deel II[/rml]
Dit topic is gesloten.