Toon posts:

NEC-DVD-Brander -> mp3tjes ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Heb net een Nec DVD Brander aangeschaft, als ik MP3tjes wil branden op een DVD zodat deze afspeelbaar zijn in een 'normale' dvd-speler (die ook normale mp3-CD's leest) wat moet ik dan doen ?

Als ik de mp3tjes in mapjes plaats op de dvd dan leest geen enkele dvd speler deze bestanden, maar een dvd speler in de pc ziet ze wel.

Is het misschien zo dat ik 2 mapjes moet maken op de dvd (audio_vts en video_vts) waar ik de bestanden in moet zetten ? Want als ik een film (originele dvd) open dan staan deze 2 mappen er altijd op.

Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2003 11:18 ]

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:27

Richard

Kuru Kuru Kururin

Een standalone DVD die MP3 ondersteund, ondersteund alleen MP3-CD, geen MP3-DVD!

20*350ZO45°

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-03 13:50
er zijn er wel die DVD Mp3 ondersteunen, maar dan moet je ff zoeken

• Microkid
  • Laatst online: 22:53

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

QSYS schreef op 08 September 2003 @ 11:25:
er zijn er wel die DVD Mp3 ondersteunen, maar dan moet je ff zoeken
Idd. Ik heb hier een Philips DVD speler staan, en die accepteerd gewoon DVD MP3's. Heerlijk, 4.7GB aan MP3, bijna 80 uur muziek op 1 schijfje :9~

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Topicstarter
Oh zo...dus dit is dan niet mogelijk :(
In ieder geval bedankt voor jullie reacties!

Dan nog een vraagje:
Ik heb een + dvd van een vriend van me, deze speelt m'n dvd speler wel af, probeer ik zelf een film te branden op een + dvd dan doet deze het op 3 van de 4 dvd-spelers het niet en op een laatste die ik probeerde deed hij het wel...

Is er iets speciaals waar ik op moet letten bij het branden van een DVD ?
En de + dvd's zijn toch de dvd's die het normaal gesproken zouden moeten doen in dvd-spelers ?

-----

Dan m'n laatste vraag ;)
Is er een programma waarmee ik DivX om kan zetten naar een 'normale' DVD ?
Het mooist zou zijn als dit programma AVI en MPEG omzet :)

• Microkid

Microkid

Smile

Verwijderd schreef op 08 September 2003 @ 11:17:
Is het misschien zo dat ik 2 mapjes moet maken op de dvd (audio_vts en video_vts) waar ik de bestanden in moet zetten ? Want als ik een film (originele dvd) open dan staan deze 2 mappen er altijd op.

Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen.
Als je DVD speler het accepteerd, hoef je ze gewoon in de root te zetten en te branden als data dvd. Eigenlijk hetzelfde als een gewone data-CD dus.

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Topicstarter
Microkid schreef op 08 september 2003 @ 11:31:
[...]

Als je DVD speler het accepteerd, hoef je ze gewoon in de root te zetten en te branden als data dvd. Eigenlijk hetzelfde als een gewone data-CD dus.
Oke bedankt, denk dan dat m'n DVD spelers dit dan dus niet ondersteunen.

Verwijderd

Topicstarter
Dan nog een vraagje:
Ik heb een + dvd van een vriend van me, deze speelt m'n dvd speler wel af, probeer ik zelf een film te branden op een + dvd dan doet deze het op 3 van de 4 dvd-spelers het niet en op een laatste die ik probeerde deed hij het wel...

En de + dvd's zijn toch de dvd's die het normaal gesproken zouden moeten doen in dvd-spelers ?

-----

Dan m'n laatste vraag
Het mooist zou zijn als dit programma AVI en MPEG omzet in DVD

• Microkid

Microkid

Smile

Verwijderd schreef op 08 September 2003 @ 11:41:
Dan nog een vraagje:

-----

Dan m'n laatste vraag
Het mooist zou zijn als dit programma AVI en MPEG omzet in DVD
Een kant en klaar programma is er volgens mij niet. Ik doe het gewoon met TMPGenc. Coderen naar MPEG2 met 8000kbps. Het geluid omzetten naar MP2, en dan het zaakje authoren met DVD Complete.

Pagina: 1