Toon posts:

[Laptop] touchpad + usb muis

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!

Vandaag heb ik mijn laptop aangekregen. :9

Nu wou ik mijn logitech muis aansluiten op de usb poort. Dat werkt. Maar nu wil ik weten of ik de logitech mouse drivers ook kan installeren (zodat ik dezelfde sensitivity heb als op andere computers met logitech muizen + drivers), maar kan dat? Als ik naar config. scherm ga, en ik klik op Muis, dan kan ik allerlei instellingen aanpassen van mijn touchpad. Ik denk dat als ik die logitech drivers installeer, dat het touchpad niet meer zal werken, want die drivers zullen waarschijnlijk de oude 'muis' drivers (en dus ook die van de touchpad?) overschrijven?

Iemand ervaring mee?

Thanks!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Je tochpad en je gewone muis zijn 2 aparte apparaten voor Windows. Zo werkt dus ook het touchpad nog gewoon als je MouseWare hebt geinstalleerd; als je wilt kan je die zelfs nog apart configgen met MouseWare. Je hoeft je dus geen zorgen te maken over driverconflicten. FYI: hier werkte m'n touchpad ook nog gewoon na het installeren van MouseWare voor m'n MX500.

Verwijderd

Topicstarter
oké perfect!

bedankt aikeleer

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Waarom zou je die drivers installeren? De muis werk zo ook goed. Ik installeer nooit geen drivers voor een muis :)

Wat ik wel heb is dat ik steeds (op mijn laptop) als ik mijn usb muis aansluit ik steeds weer de instelling van het wiletje moet instellen. standaard staat tie op 1 regel, maar das te weinig. Dus als iemand daar een oplossing voor heeft?

Dus toch die drivers installen misschien?

[ Voor 9% gewijzigd door Br@m op 08-09-2003 10:09 ]

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:59

LopeZ

Too much is never enough

Ik heb geen touchpad maar wel een clit, en als ik mijn Mouseman Wheel USB erop zet dan werkt de clit ook nog steeds. Ik denk dat het dus geen probleem zal opleveren :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil ook wat games spelen (die ik ook al op een normale pc speelde), en dan is het leuk als ik niet moet gaan klooien met sensitivity settings :)
Pagina: 1