Toon posts:

wat is dit nou weer voor onzin?

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Jezus wat triest zeg, heb een gewone technische vraag en dat wordt gelijk op slot gegooid. Ik behoor tot het beheerdersteam van de desbetreffende site en stel een serieuze vraag. Dus nogmaals, en het vriendelijke verzoek om de post te laten staan, zodat er een serieuze reactie op kan komen. Titel mag je aanpassen

Ha,

Kreeg vorige week een telefoontje van een klant die geen scrollbars zag op de website van het bedrijf waar ik werk. Nou weet ik zeker dat we die nergens uitschakelen, maar deze klant kan dus bij lange pagina's niet naar beneden scrollen omdat er geen scrollbars zijn :?

Aangezien er ook productieproblemen waren, heb ik niet alle gegevens van haar kunnen vragen, maar klantgericht als ik ben, heb ik wel beloofd terug te bellen :)

Dit is wat ik weet: windows, nieuwe pc. Ai...das niet veel, hehe...sorry, was echt druk met andere zaken :) Iemand enig idee?

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
Mja ik denk niet dat de modjes dit soort acties echt leuk vinden zeg maar...

Je zou op -op zn MINST- een linkje naar de betreffende site kunnen posten..., we kunnen
niet serieus nadenken over zaken waar we totaal geen info over hebben...

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Lees eerst eens de faq over begintposts. Je titel slaat nergens op. Verder is het niet gebruikelijk dat je gaat klagen over slotjes in een nieuwe thread. Ik heb dit topic dan ook gereport (er staan al 2 reports zelfs zag ik). Hiermee bereik je niets. Dit topic zal net zo snel weer dicht gaan. Open maar een nieuwe als je weet hoe een startpost er uit hoort te zien.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

momania in "geen scrollbars?"

Volgens mij is momania erg duidelijk in zijn sluitpost. Lees eerst de WOS policy maar eens door hoe je een topic dient aan te maken. Verzin een duidelijke titel een geef voldoende relevante info. Hier kunnen we gewoon niks mee en in een raadspelletje hebben we geen zin. En imho heeft het ook niks met Windows Operated Systems te maken, maar met IE, dus Software Algemeen...

Mail eerst maar eens met momania voordat je een nieuw topic opent....

Succes :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:58

momania

iPhone 30! Bam!

Het is gewoon te weinig informatie en ik mag toch aannemen dat je klant wel een of ander service contract heeft :?
Zo te zien ligt het aan de browser, maar laat die machine maar opnieuw installeren.
Of bel eerst eens even terug om meer informatie te weten te komen. Ik noem een windows versie, browers versie, etc, etc..

alleen "windows + nieuwe pc" informatie is niks -> mijn glazen bol is ook stuk, dus je hebt gewoon pech.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

En als ik zo door je postverleden blader dan kan ik maar één ding concluderen. Lees het volgende eens heeeeeel goed door:

Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Je bent te gast hier... gedraag je dan ook als gast en respecteer onze richtlijnen :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.