Toon posts:

Windows NT4 / Internet Explorer update

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij helpen!!!!!!!!!!!!!
Ik kan onder windows NT4 niet de internet explorer updaten als ik het probeer moet ik steeds opnieuw opstareten en hij wil wel verder gaan met de instaltie maar dan moet ik ff later weer opnieuw opstarten maar hij blijft steeds et zelfde doen!!!!!!!

• wizzzzzz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-08 15:17
staat er in opstarten nog zoiets als spawn ?????

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 15:10

mutsje

Certified Prutser

Je computer opstarten, op de spatiebalk drukken(tijdens opstarten) kom je in een menu en kun je kiezen voor Last Known Good Menu. Hopelijk helpt dit. Windows NT4.0 kent geen safe mode maar wel een VGA mode. deze zou je kunnen starten en kijken of je e.e.a. kunt verwijderen.

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik kan wel gewoon opstaren maar ik heb het probleem dat ik niets kan updaten en we denken dat dat ligt aan de internet explorer maar die kunnen we dus ok niet updaten en hebben we hem gedownload maar daar heb ik dat probleem mee!!!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Als je volgens de methode van mutsje de update die blijft hangen hebt verwijderd (ik weet niet meer waar NT4 instelt dat het na booten weer moet verder gaan maar waarschijnlijk een van de bekende plaatsen in register), kan je IE5 of 6 offline downloaden (zie de SA FAQ voor 5 en IE6 full download voor 6). Hetzelfde kan je met de patches doen; Windowsupdate heb je in principe niet per se nodig.

offtopic:
Waarom zoveel leestekens op een rijtje? Een is echt genoeg om aan te geven dat het een vraag of uitroep is ;) :P

[ Voor 13% gewijzigd door F_J_K op 08-09-2003 10:58 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:54

crisp

Devver

Pixelated

IE5.5 is volgens mij de hoogste versie die je kan installeren op win95 en NT4, IE6 gaat je niet lukken ;)

Intentionally left blank

Verwijderd

crisp schreef op 08 September 2003 @ 11:03:
IE5.5 is volgens mij de hoogste versie die je kan installeren op win95 en NT4, IE6 gaat je niet lukken ;)
Dat is niet waar. Zit hier op mijn stage met NT 4.0 en IE 6 :)

Verwijderd

Topicstarter
Dat is het juist ik moet hem er wel op hebben maar het lukt me niet omdat hij niet klaar maakt waar die mee bezig was internet explorer 5.5
instaleerd niet voledig heeft misschein iemand de ie 5.5 of 5.0 english

• wizzzzzz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-08 15:17
Nogmaals, staat er in opstarten zoiets als spawn... ??????

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
Verwijderd schreef op 08 September 2003 @ 11:42:
Dat is het juist ik moet hem er wel op hebben maar het lukt me niet omdat hij niet klaar maakt waar die mee bezig was internet explorer 5.5
instaleerd niet voledig heeft misschein iemand de ie 5.5 of 5.0 english
5.0 en 5.5 worden niet meer ter download aangeboden (althans niet meer bij MS)

waarom geen 6.0 sp1, is een stuk veiliger en werkt ook onder NT4

http://www.microsoft.com/...ation/sysreqs/default.asp

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
Nee er staat niet zoiets als spawn bij opstarten (tis toch prachtig

Verwijderd

Topicstarter
Heb het geprobeer maar het lukt niet omdat ik steeds een vervellende melding krijg ik moet de pc opnieuw starten en verder gaan met de instalatie van IE maar dat blijft aan de gang

Verwijderd

welk sp gebruik je voor NT 4.0?

Verwijderd

Topicstarter
eichhorn ik gebruik de sp 6a voor windows nt4
Pagina: 1