[winamp] queuen of openen v/e reeks nummers geeft problemen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marty
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-03-2023
Ik heb al een flink tijdje met de search zitten zoeken, maar kon dit probleem niet vinden:
Als ik vanuit Total Commander (soort explorer van windows, maar dan beter ;) ) een reeks mp3tjes selecteer en ik klik er dan met de rechtermuisknop op en selecteer vervolgens enqueue in winamp of open in winamp dan lukt dat wel, maar winamp gooit de volgorde door elkaar. Ik heb een klein tijdje winamp 3 gedraaid en die deed het wel goed (maar was er verder niet tevreden over, dus ben weer terug gegaan naar een 2.x versie - 2.91 op het moment). Het enige wat ik met de search kon vinden was de optie 'Sort on Load', maar dat helpt niet.

Weet iemand hoe je dat door elkaar gooien kunt voorkomen en er voor kunt zorgen dat winamp ze netjes in de volgorde opent zoals je ze ook in explorer ziet?
btw, als ik 'add dir' doe, dan gaat het wel goed, maarja...wil niet altijd een hele directorie toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij verwisselt Winamp altijd alleen de eerste en de laatste in de lijst.
Wanneer ik bij het selecteren eerst de laatste en daarna (met shift-klik) de rest teruguit selecteer gaat het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

winamp sorteert op filenaam, ongeacht hoe jij in je explorer (of wat dan ook :P) de boel gesorteerd hebt, zit het 'probleem' daar niet in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marty
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-03-2023
Sequence schreef op 08 September 2003 @ 10:03:
winamp sorteert op filenaam, ongeacht hoe jij in je explorer (of wat dan ook :P) de boel gesorteerd hebt, zit het 'probleem' daar niet in?
Als winamp dat echt zou doen dan had ik er geen problemen mee gehad.
Heb even een screenshotje gemaakt om het te verduidelijken:
Afbeeldingslocatie: http://www.excudo.net/winamp.png
Recht zie je de files die ik geselecteerd heb, vervolgens heb ik daar tegen gezegd: play in winamp en links zie je hoe winamp ze 'sorteert'. Ik heb al eens zitten klooien in Total Commander door de files zelf te sorteren op size, datum, name, extentie - maar geen enkele sorteer opdracht levert het resultaat van winamp op. Het lijkt overigens ook compleet willekeurig, want als ik vervolgens weer op die selectie rechts-klik en play in winamp zeg, dan maakt ie er weer een andere volgorde van. Net of ergens shuffle aan staat... (Maar die staat uit zoals jullie ook kunnen zien).
Vind het echt een vaag probleem.