Ik heb al een flink tijdje met de search zitten zoeken, maar kon dit probleem niet vinden:
Als ik vanuit Total Commander (soort explorer van windows, maar dan beter
) een reeks mp3tjes selecteer en ik klik er dan met de rechtermuisknop op en selecteer vervolgens enqueue in winamp of open in winamp dan lukt dat wel, maar winamp gooit de volgorde door elkaar. Ik heb een klein tijdje winamp 3 gedraaid en die deed het wel goed (maar was er verder niet tevreden over, dus ben weer terug gegaan naar een 2.x versie - 2.91 op het moment). Het enige wat ik met de search kon vinden was de optie 'Sort on Load', maar dat helpt niet.
Weet iemand hoe je dat door elkaar gooien kunt voorkomen en er voor kunt zorgen dat winamp ze netjes in de volgorde opent zoals je ze ook in explorer ziet?
btw, als ik 'add dir' doe, dan gaat het wel goed, maarja...wil niet altijd een hele directorie toevoegen
Als ik vanuit Total Commander (soort explorer van windows, maar dan beter
Weet iemand hoe je dat door elkaar gooien kunt voorkomen en er voor kunt zorgen dat winamp ze netjes in de volgorde opent zoals je ze ook in explorer ziet?
btw, als ik 'add dir' doe, dan gaat het wel goed, maarja...wil niet altijd een hele directorie toevoegen