• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-01 20:17
Hi ik ben momenteel in de VS en heb daar 6 maanden geleden een G2 gekocht... Nou kom ik weer naar Nederland en heb dus een voedings snoer nodig dat werkt op mijn camera.

Het type voeding dat ik nu heb is de CA 560 en als het goed is is die identiek aan wat je krijgt in NL bij de G2. Alleen het laatste stuk gaat naar een amerikaanse stekker en dat stuk zoek ik dus met nederlandse stekker.

Nou zijn er 2 dingen:
Waar kan ik het kopen? NL of VS? en enig idee of je het los kan kopen? Power adaptor is 125 dollar ofzo :?
Verder klopt het dat die CA 560 identiek is verder?

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Verwijderd

uh.. je kunt toch gewoon zoeen verloop sterker ding bij de blokker kopen voor 5 euro (of gaat dat niet om dat je in vs 110volt hebt) maar volgens mij wel had naar chili ook zoiets meegenomen daar hebben ze ook geen 220 geloof ik

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:26

vanDaal

-ismeereentje

Inderdaad, een verloopstekkertje kopen. Dat staat ook in de post van N30-1337 als je die kunt ontcijferen.

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
Ik weet welke stekker je moet hebben, zo'n soort 8 vorm hé
Die zou je toch wel bij de electroboer moeten kunnen kopen.
Anders zo'n verloopstekkertje.
Als het goed is is de voeding 100~230 compatible (ik heb een G3 die heeft dat ook).

• Lord_T
ja de voeding is volledig compatible tussen de 100 en 240 V dus dat zou niet het proobleem moeten zijn....
Moet alleen dus de kop van een europese stekker erop zien te krijgen en dan liefst op een nieuw stekkertje dus zonder deze te slopen :)

Verder heb ik zo'n wereld stekker maar ik weet niet hoe veilig dat is en of dat dus enig kwaad kan....

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Het benodigde snoer is zeer standaard en kun je overal kopen voor een paar €. Ik heb hier hetzelfde snoer voor mijn PS G3, CP 995, videorecorder, laptop en enkele hifi-componenten. Dus wie weet heb je het al in huis?

[ Voor 3% gewijzigd door Zpottr op 08-09-2003 20:19 ]

Zoef

• Lord_T
ok... dan haal ik het wel in NL :D

Pagina: 1