[Rogue Spear] Reageert traag op controls

Pagina: 1
Acties:

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07-2025
Ik heb rogue spear weer eens geinstalleerd, maar nu op mijn laptop. (Acer Aspire 1604LC, 2.8GHz, 512MB, Radeon Mob. 9000.) Helaas werkt het spel niet zoals het zou moeten. De game reageert erg traag wanneer ik probeer te lopen. Stel ik druk W in, dan duurt het 2 seconden voordat hij begint te lopen. Ik heb GoT al afgespeurd maar kan helaas niets nuttigs vinden. Mijn OS is WinXP, draai DirectX 9.0a. Iemand een idee?

edit: Het spijt me verschrikkelijk, ik had em bij S-P&V moeten plaatsen... Is er een lief modje die wat aan mijn fatale fout kan doen?

[ Voor 16% gewijzigd door F0kke op 08-09-2003 03:45 ]

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:17

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
-> SPV

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Draaien de grafix verder wel soepel? En heb je dit probleem met andere spellen op je laptop ook?

Het kan zijn dat je OS bepaalde toetsenbord drivers gebruikt die de "lag" veroorzaken. Als je een toetsenbord met eigen drivers hebt, uninstalleer die dan eens als dat kan.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07-2025
Graphics lopen soepel, heb het probleem zowel met Rogue Spear als met Urban Operations. (Missionpack) Heb helaas geen drives voor mijn keyboard.