[speakers] RMA Support van creative...

Pagina: 1
Acties:

• punica
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

punica

Longtime Member

Topicstarter
Mijn geliefde 2.1 speakersetje (cambridge soundworks Microworks) is sinds een aantal dagen overleden.
Hij gaat niet meer aan(het lampje brandt niet). Ik heb hem al gedemonteerd, om te kijken of er een zekering in zat, maar dat is dus niet het geval. tevens ook al een andere voedingskabel op een ander aansluitpunt geprobeerd. ;)

Aangezien dat setje mij destijds 500 gulden heeft gekost, ben ik geneigd om hem na te laten kijken.

Heeft één van jullie ervaring met dit soort dingen of ervaring met de RMA afdeling van Creative??
Zou een normale audiozaak zoiets ook kunen doen?
Heeft iemand enig idee of het zin heeft zo'n ding te laten maken(qua kosten, ze kosten op dit moment 149 euri.
Tips om misschien te gaan kijken voor een 5.1 setje heb ik niet nodig. In de woonkamer staat al een megaworks 550 THX aangesloten op de dvd(alleen voor center en surround ;) ).
De plek op mijn pc-hok is te klein daarvoor en ik gebruik het voornamelijk voor mp3's luisteren.

link naar de site: http://www.cambridgesound...l_speakers&item=c1mwxxeex

• motormuisje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-03-2024
Als hij binnen de garantie is kan je hem opsturen.
In het geval van je bass speaker sturen ze je een nieuwe op. Heb zo niet een telefoon nummer bij de hand maar zoek even op hun site.

Garantie en Creative is super ....

Tadaaaa : +353 1 4333272

[ Voor 7% gewijzigd door motormuisje op 08-09-2003 03:07 ]

• punica
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

punica

Longtime Member

Topicstarter
Hij is dus niet binnen de garantie, beestje is ongeveer 4 jaar oud, zal hetzelf dus moeten betalen...
Het telefoonnummer had ik ook al wel gevonden(maar toch bedankt daarvoor).

Heb jij dan ervaring met hun servicecenter??? (en dan wel buiten de garantieperiode???)

• Cyb
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Cyb

Tip: geef niet je creditcard gegevens aan Creative door. Ik heb het ooit eens gedaan om een defect onderdeel te vervangen. Maand later opeens 2200 gulden pleitte. Een paar corrupte medewerkers daar waarschijnlijk. (Heb het gelukkig weer terug kunnen krijgen via de bank.)

Een reparatie kan misschien vrij hoog oplopen, dan is het de 149Euro misschien niet waard.

Verwijderd

Lijkt erop dat de stroomvoorziening ermee op is gehouden. Je kan hem denk ik gewoon het beste naar de lokale AV reparteur brengen. Het probleem zal waarschijnlijk zeer gemakkelijk op te lossen zijn.

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-08 07:45

Cis

Andere reactie dan je hoopt: kun je niet beter kijken voor een nieuw speakersetje?
Ik heb thuis ook nog 2 oude cambridge setjes staan van akweg 5 jaar geleden, en als ik die kwaliteit vergelijk met de huidige speakers van Creative, dan is dat erg vooruit gegaan.

Denk bijvoorbeeld aan:
http://uk.europe.creative.com/products/product.asp?prod=350

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Pagina: 1