he hoi
ik ben nu in css bezig met het hover effect, en wil graag dat ik uiteindelijk in een tabel een text verticaal gecentreerd krijg, en waarbij de hele tabel als hotspot dient. dit krijg je volgens mij dus wanneer je in css aan geeft display: block;
hier mijn css code (ja ik weet wel dat het geen php maar dat staat wat mooier)
en hier stukje html waarin ik het toepas.
ik wil dus graag dat ik een tabel krijg waarin een stukje txt staat en de gehele tabel moet hotspot gevoeling zijn...
peter
ik ben nu in css bezig met het hover effect, en wil graag dat ik uiteindelijk in een tabel een text verticaal gecentreerd krijg, en waarbij de hele tabel als hotspot dient. dit krijg je volgens mij dus wanneer je in css aan geeft display: block;
hier mijn css code (ja ik weet wel dat het geen php maar dat staat wat mooier)
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
| .forum-title { font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; } .forum-title a,.forum-title a:link,.forum-title a:visited,.forum-title a:active { display: block; background: #C0C0C0; color: #000000; vertical-align: middle; font: bold 10px/16px Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; height: 100%; width: 100%; text-decoration: none; } .forum-title a:hover { display: block; background: #969696; color: #FFFFFF; vertical-align: middle; font: bold 10px/16px Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; cursor: pointer; height: 100%; width: 100%; text-decoration: bold; } |
en hier stukje html waarin ik het toepas.
PHP:
1
2
| <td width="161" height="28" colspan="3" class="forum-title"><a href="../html/forum/index.php">Web Forum</a></td> |
ik wil dus graag dat ik een tabel krijg waarin een stukje txt staat en de gehele tabel moet hotspot gevoeling zijn...
peter