Toon posts:

beeld film omgedraaid met 180 graden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet het nu allemaal niet meer hoor. Ik heb net even mijn films die ik op de pc heb staan zitten bekijken en bij eentje hoorde ik dus alleen maar geluid. Dus ik heb een Nimo-codec pack gedownload en geinstalleerd. Nu is alles ok met die film, maar een paar andere filmpjes zijn omgedraaid, 180 graden
Wat moet ik doen???

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

toevallig de G400 codec erop staan? die zorgt ervoor dat je output ondersteboven is (maar dat kun je zo weer omdraaien met diezelfde codec).

Verwijderd

Topicstarter
hoe doe ik dat?
sorry...ben een noob

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-01 21:01

Flame17

Captur EDC 130

filmpje starten, dan komt onderin blauw soort tv'tje te staan, gan dan daar na toe en klik met rechter muis en gan dan naar divxg400, dan naar picture en dan Don't flip....

Niet iets voor in SA

[ Voor 11% gewijzigd door Flame17 op 08-09-2003 01:24 ]

Windows11 Enterprise 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 7 5700G, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 16 gb.

Verwijderd

Topicstarter
opgelost....dank je wel

• Zeus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05:02
RTFM (gecensureerd)

Ga jij Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) maar eens goed doorlezen, dan weet je voor een volgende keer dat dit soort replies niet gewenst zijn!

[ Voor 106% gewijzigd door Pollewob op 08-09-2003 17:52 ]

"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "

• Zeus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05:02
Soooorrry Pollewob! Kusje?
maarja. RTFM kan voor zoveel dingen staan ;), gelukkig weet ook niet iedereen wat het betekend. Ik had het ook vriendelijk en duidelijk kunnen uitleggen dat er wat beter naar de uitleg bij de nimo-codecs gekeken had kunnen worden, maar ik had niet zoveel tijd vanochtend. :P

"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Als je niet genoeg tijd heb reageer je niet.. simpel toch :?

Maar dit is geheel offtopic, als je verder wil praten erover.. mailadres staat in mn profile.

En dat je met RTFM wat anders bedoelde maak je me niet wijs :X
Pagina: 1