Welk tablet? Wacom, Target, Dynalink? Ervaringen?

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik wil een tablet kopen. Maar wat zijn goeie?
Wacom ken ik maar zijn flink duur. Wie heeft er ervaring met de goedkopere meuk?

specs

• jan-marten
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:45
Op m'n werk waar nogal veel met pc's wordt gewerkt hebben ze sindskort van die dingen. Ze zijn idd wel lekker fors in prijs, maar heb gehoord dat die dingen bij de Maxis wel goed zijn. Die kost iets van 250,-
Het schijnt dat het nogal goed is tegen RSI (wat ik wel geloof, en als ik weer eens geld heb, doen ze mij er ook maar een :) )

Verder weet ik het niet

• Carloz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-11-2025
ik heb er pas een gezien en geprobeerd. Die kwam van de aldi en was maar 100 piek (JAJA aldi).
Werkte perfect, was een draadloze pen en een draadloze muis. Helaas waren ze niet meer te krijgen. Maar anders had ik er ook 1 gekocht gewoon voor de fun.
Ik weet echter niet wat het verschil is met een wacom (waar ie trouwens sprekend op leek) waarvoor je voor hetzelfde formaat 450 piek betaald, maar die van de aldi werkt naar mijn mening perfect.

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23-04 09:51

Dexter

d((o_o))b

Gewoon ffies iets meer investeren en een Wacom kopen (bijvoorbeeld een graphire). Kost iets meer, maar daar krijg je ook meer voor terug. Een absoluut topproduct met heel goeie driverondersteuning (en dat is vaak bij die goedkopere shit niet het geval).

Suc6

Dex

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

• jeepey
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:23
Ik heb hier de Wacom Graphire en die is echt gewoon ideaal. Je betaalt er misschien ff wat meer voor maar dat is ie zeker waard!

Drivers zijn goed, pen werkt lekker en
daarnaast zit er ook meteen een muis bij waar je heel nauwkeurig mee kunt werken. Wat mij betreft echt de beste dus (in deze klasse). :P

Vertalen.nu

• psyduck
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-08 13:25
Ik weetnie meer hoe duur die was maa ik gebruik zelf een acecad tablet. Maar je moet misschien ook iets meer kijken wat je ermee wilt doen. Want die ik van Acecad heb gebruik ik eigenlijk voor autocad meer en heel weinig in windows zelf.

• maratropa
  • Niet online
thanx people. Ik heb zo'n Graphire gekocht. Erg Sweeet. De muis is niet echt cool, maar daar koop je hem ook niet voor. Die extra drukgevoeligheid van die duurdere intuos wacom tablets heb ik nergens voor nodig. (doe vooral 3dsmax, rhino n beetje photoshoppe) In vergelijking met de el cheapo merken vind ik deze heersen (heb er ook een van lenco geprobeerd :( cheap troep) blij dat wacom ook aan de gewone mens denkt.
toppertje

specs

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

ik heb de dynalink, de knoppen van de pen vin ik maar niks. vooral in verkenner werkt dit niet lekker

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 07:25
de wacom werkt perfect en ligt beter in de hand als vele anderen.
ik moet wel 1 ding toegeven de muis die erbij zat heb ik weg gemieterd als ik een muis gebruik blijt dat wel me gewone logitech pilot scroll
maar dat is tegenwoordig zelden

.

Verwijderd

ik wil ook zo'n wacom ding maar dan niet de graphire. ik wil een intuos a5... alleen kost dat ding 800piek

Verwijderd

die 249,- is voor de Wacom graphire echt niet teveel.
Gebruik hem nu een half jaar en is ideaal.
Muis is voor normaal windows gebruik prima, betere game werk doe ik met een logitech.
USB versie heeft het nadeel dat muis bv niet werkt in de taskmanager van 98.
(dan is het fijn als je ook je ps2 muis nog aangesloten hebt)
Voordeel ook van Wacom is dat onderdelen ook na langere tijd te krijgen zijn.

nog een voordeel pen en muis zijn batterij-loos.

Verwijderd

ik heb ook de wacom graphire en ben erg blij mee.:P

Verwijderd

Mijn Graphire kostte 85 op HCC bij Norrod :)
Ik vind alleen dat hij niet al te snel reageert, misschien komt dat door ps/2 + compoort combinatie

• maratropa
  • Niet online
ja daar wou ik het ook nog even over hebben.
Zou de "smootheid" van de graphire niet een beetje last hebben van mijn logitech muisje?
kun je beter je ps2 muis de-installeren?

specs

Verwijderd

ACECAD tablets zijn de enige beste... rest is fisherprice :)

Verwijderd

:)) acecad? ik zit hier met een budget, anders had ik wel een formaatje a4 genomen.

• Clithopias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
wij hebben een wacom (type geen idee) a4+ kostte 1500 gulden, maar werkt perfect

die muis is niet al te fantastisch, maar die pen is heerlijk om mee te werken (director, flash, 3dmax, photoshop en nog veel meer)

Verwijderd

Sinterklaas: heb je wel een echte Wacom Graphire??? voor 85 gulden?? :?
dat klopt niet denk ik.. ze worden voor 250 verkocht.. dit lijkt me wel een groot verschil. Zijn ze er dan nog?

Verwijderd

Die Dynalink tablets zijn ook gewoon ACECAD tablets maar dan met een ander stickertje erop. Zelfs als je um installeert zie je gewoon Acecad staan ipv Dynalink.

En er zat een WACOM handleiding bij :? :)

• cemtex
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-04 20:52

cemtex

Version 1.1.1

ik zeg maar een ding :

Wacom.

• pj
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

pj

Niet de Dynalink in ieder geval .. is niet aan de praat te krijgen onder Win2K!

Ondanks dat het op de doos staat zitten de drivers voor Win2k er niet bij. Die moet je zelf van internet plukken maar dat zijn nog al afgrijselijke betas.

• b_buster
  • Laatst online: 21-08 08:32

b_buster

Ojajoh?

Ik heb hier een tablet van trust liggen..

Krijg dat ding niet aan de gang onder win98.
Als er toevallig iemand weet hoe ik hem aan de praat krijg hou ik me aanbevolen. :)

Verwijderd

trust no one (buys it) :P

• McVirusS
  • Laatst online: 21-08 10:46
Wacom! Ik heb zelf ook de Graphire gekocht op HCC dagen, was idd 85,- ipv 250,- en hij werkt perfect.

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07-2025

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

* MrDummy gebruikt ook Wacom, werkt goed.
Maar ik heb even last van slechte USB poort. Er is storing waardoor de muiswijzer wiebelt als ik in linkerhelft van Graphire iets tekent. Niet normaal. De mobo was Abit BE6-II. In het begin oke, maar later wordt het vervelender.

Ik wacht op nieuwe moederbord en dan moet het weer perfect lopen met verse USB poort. :)

Dat de drivers constant worden vernieuwd vind ik heel mooi punt. Ik heb Graphire al een jaar in gebruik!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:27

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

* Harmen is nieuw op het gebied van tablets... :)

Daarom heb ik eerst maar ff een vrij 'simpele' gekocht bij de Aldi.... :)

Hij bevalt me perfect. :7
Ik koop later wel een Wacom....

Whatever.

Verwijderd

ik gebruik op mijn werk een acecad (A3) voor autocad tekenen, heel fijn ding alleen in windows enz. kan ik er niet mee werken (lees wil er niet aan wennen :) )
Pagina: 1