Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Ten tweede: Als dit het is, is er dan een marnier om het toch te fixen, dus om in veilige modus in te loggen, oid?
Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
Lokaal dus inloggen als Administrator -> eigenschappen van deze computer -> netwerkidentificatie veranderen en uit domein halen.
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Waar kan je dat kiezen? Het aanlogscherm is dus alleen dat scherm met die icoontjes. Daar kan je niet die optie opgeven. Booten in veilige modus helpt ook niet; geeft dezelfde fout.momania schreef op 08 september 2003 @ 09:40:
Je kan kiezen bij het aanlogscherm om alleen lokaal in te loggen.
Waarschijnlijk gebruikt je broertje bij de username een \ of een @ - hiermee denkt de PC dat je op een domain probeert aan te melden.
Ik zit inmiddels te overwegen om maar deltree c:\windows\ te doen. Maar ook dat is nog niet zo simpel: bootdisks hebben eik nooit NTFS support...
gewoon met die boot cd een format doen
PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.
Op het aanlogscherm 2x achter elkaar op ctrl+alt+delete drukken.PanMan schreef op 12 September 2003 @ 17:16:
Niemand met een oplossing?
Ik zit inmiddels te overwegen om maar deltree c:\windows\ te doen. Maar ook dat is nog niet zo simpel: bootdisks hebben eik nooit NTFS support...
Dan krijg je het ouderwetse inlogscherm te zien.
Lokaal aanmelden op de machine een uit het domein halen wat ik eerder heb uitgelegd.
Nee, lekkere oplossing is dat
[ Voor 17% gewijzigd door momania op 12-09-2003 20:35 ]
Boot anders even in de safe-mode...
[ Voor 12% gewijzigd door momania op 13-09-2003 01:07 ]
Heeft 'ie al gedaan:momania schreef op 13 September 2003 @ 01:07:
Staat daar niet een pull-down met als inhoud een keuze <domeinnaam> en een keuze <machine naam>
Boot anders even in de safe-mode...
Denk dat het enige is om nogmaals een reinstall te doen, en er dan zelf ff bij te blijven!! Kijken of het probleem er dan nog is.PanMan schreef op 09 September 2003 @ 17:11:
[...]
Waar kan je dat kiezen? Het aanlogscherm is dus alleen dat scherm met die icoontjes. Daar kan je niet die optie opgeven. Booten in veilige modus helpt ook niet; geeft dezelfde fout.
Je hebt zeker geen image hè?
[ Voor 30% gewijzigd door Spacecowboy op 13-09-2003 16:28 . Reden: Zat zeker te slapen... ]
HENG HENG
[ Voor 12% gewijzigd door alt-92 op 13-09-2003 16:40 . Reden: omdat ik geen NTpasswd voluit mag zeggen ]
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
[ Voor 17% gewijzigd door Spacecowboy op 13-09-2003 16:34 . Reden: WAT HEB ik!?!?! ]
HENG HENG
Safe Mode login met admin = default local admin.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
[ Voor 7% gewijzigd door alt-92 op 13-09-2003 16:43 ]
Verwijderd
Standaard staat die niet aan na een install en als je dan een passwoord gekozen hebt met nummertjes krijg je ook een error omdat die niet ingevoerd worden
Heb et ook al eens meegemaakt en dat was het probleem (I know: dom
Mja kweenie, good luck dermee nog