Door omstandigheden is er bepaalde data van mijn hdd verdwenen en deze wilde ik graag terug halen. Hiervoor heb ik de beschikking tot het programma EasyRecovery Professional 6.03.09 van Ontrack. Ik wilde de bestanden terug halen via de RAW Recovery optie.
De bestanden waar het om gaat zijn de aangiften bestanden van de belastingdienst *.*ibd, maar om deze te kunnen recoveren moet ik dit bestandtype eerst toevoegen. En daar gaat het dus fout, want ik heb geen idee wat ik in moet vullen en hoe ik aan deze informatie kom.
Er staat dat ik een signature in moet vullen waar aan het bestand te herkennen is. Dit moet in hexidecimale tekens en mag niet meer dan 8 bit groot zijn. Hoe kom ik aan deze gegevens?
Ook moet ik een Offset in vullen, wat betekend dit en ook hoe kom ik hier aan?
De bestanden waar het om gaat zijn de aangiften bestanden van de belastingdienst *.*ibd, maar om deze te kunnen recoveren moet ik dit bestandtype eerst toevoegen. En daar gaat het dus fout, want ik heb geen idee wat ik in moet vullen en hoe ik aan deze informatie kom.
Er staat dat ik een signature in moet vullen waar aan het bestand te herkennen is. Dit moet in hexidecimale tekens en mag niet meer dan 8 bit groot zijn. Hoe kom ik aan deze gegevens?
Ook moet ik een Offset in vullen, wat betekend dit en ook hoe kom ik hier aan?
Velen die leven verdienen de dood en sommigen die sterven verdienen het leven.