Ik had laatst mijn computertje naar beneden gesleept en aangesloten op de Mega Breedbeeld teevee van pappie en mammie mbv de dualhead functie van mijn matrox kaartje (s video). nu heb ik dus leuk ronin, the matrix, zorro, the mummy, payback en southpark the movie gekeken, maar bij elke film schokte het beeld.. of het bleef zegmaar even stilstaan (heel even) als je dit wist was het ongelooflijk iritant (meeste 'bios bezoekers' zagen et niet). vooral met ondertiteling zag je het heel sterk. (de rest dus ook
)
Nu Moet me matrox kaartje dus de dvd decoden (zitter op nl.) en beeld omzetten naar Svideo, zou dat schokken komen dan omdat mijn processor (pII266 66mhz) te langzaam is?
maw, zou een snellere processor dit oplossen, of moet ik toch maar een mpeg kaartje kopen.
Ik had nl gelezen ergens dat de matrox echt tot zijn recht kwam met een krachtige processor.
Hoop dat iemand de moeite neemt dit lange stukkie text te lezen..
in ieder geval bedankt.
Nu Moet me matrox kaartje dus de dvd decoden (zitter op nl.) en beeld omzetten naar Svideo, zou dat schokken komen dan omdat mijn processor (pII266 66mhz) te langzaam is?
maw, zou een snellere processor dit oplossen, of moet ik toch maar een mpeg kaartje kopen.
Ik had nl gelezen ergens dat de matrox echt tot zijn recht kwam met een krachtige processor.
Hoop dat iemand de moeite neemt dit lange stukkie text te lezen..
in ieder geval bedankt.