Programming is like having sex: One little mistake and you have to support it for the rest of your life.
tuurlijk gaat dit , hier thuis al stevig gebruikt 
D-link DI-624 WLAN router met 4port switch , uplinked naar Level-One 5 port switch .
Ook al geuplinked naar mijn 24port 3COM SuperStack II , maar omdat die een geluid van een orkaan maakt prefereer ik de L1 switch .
Normaal kan elke switch via DHCP 254 IP adressen uitdelen , dus dat is je limiet
D-link DI-624 WLAN router met 4port switch , uplinked naar Level-One 5 port switch .
Ook al geuplinked naar mijn 24port 3COM SuperStack II , maar omdat die een geluid van een orkaan maakt prefereer ik de L1 switch .
Normaal kan elke switch via DHCP 254 IP adressen uitdelen , dus dat is je limiet
volgens mij kan dit met alle routers.JGame schreef op 07 September 2003 @ 23:08:
Nu hoorde ik van een vriend van me dat sommige routers (waaronder deze sitecom router) meer de 4 pc's internet toegang kunnen verlenen door gebruik te maken van de uplink van een ander switch / hub.
gewoon een switch/hub aanhangen en gaan met die banaan.
De gemiddelde router kan omgaan met een hele bla.bla.bla.Y range.
Aangezien de modem/router/dns een ip willen, hou je dan 253 ip addressen over.
Reken maar uit.
(zelf ook router met hubs)
PS: Wat moet je tegenwoordig met 4 pc's. Daar kan je niets mee. Een beetje tweakert wil het dubbele
Aangezien de modem/router/dns een ip willen, hou je dan 253 ip addressen over.
Reken maar uit.
(zelf ook router met hubs)
PS: Wat moet je tegenwoordig met 4 pc's. Daar kan je niets mee. Een beetje tweakert wil het dubbele
[ Voor 22% gewijzigd door Voutloos op 07-09-2003 23:17 ]
{signature}
Verwijderd
Dit kan sowieso altijd door een crosskabel tussen de normale poorten te leggen van de router/switch en losse switch
Als je gewoon een router zonder switch koopt kun je daar ook je huidige router op aansluiten. Deze heeft maar één uitgang en het scheelt weer een paar euro's. 
Overigens kan ik sitecom van harte afraden, ben ooit wekenlang bezig geweest om dooie kaarten van hen aan de praat te krijgen zonder te weten dat ze dood waren. Ik had er 2 tegelijk gekocht en ze waren allebei dood!
Kijk bijvoorbeeld op routershop.nl: routerpagina En dan de Draytek Vigor 2104P, dan krijg je nog een beschaafd merk ook voor 88,06 euro.
--Begin bericht--
Overigens is dit mijn 500e post. Ik heb er maar 2 jaar over gedaan om daar te komen
.
Drinks are on me!
--Einde bericht--
Overigens kan ik sitecom van harte afraden, ben ooit wekenlang bezig geweest om dooie kaarten van hen aan de praat te krijgen zonder te weten dat ze dood waren. Ik had er 2 tegelijk gekocht en ze waren allebei dood!
Kijk bijvoorbeeld op routershop.nl: routerpagina En dan de Draytek Vigor 2104P, dan krijg je nog een beschaafd merk ook voor 88,06 euro.
--Begin bericht--
Overigens is dit mijn 500e post. Ik heb er maar 2 jaar over gedaan om daar te komen
Drinks are on me!
--Einde bericht--
he cryforhelp feli met je 500ste post, zoals je ziet heb ik nog behoorlijk wat posts te gaan voordat ik daar ben
Programming is like having sex: One little mistake and you have to support it for the rest of your life.
Verwijderd
ik heb zyxel prestige 650 met 1 100 Mbit uitgang aan een 8 ports switch hangen.
dus het enige wat ik moet doen als ik meer PC op het netwerk wil is een switch kopen met meer ports
dus het enige wat ik moet doen als ik meer PC op het netwerk wil is een switch kopen met meer ports
Pagina: 1